Mun mielestä hallissa on kaikki muut katsomot sitä varten että voi virkamiesmäisesti katsoa ottelua istualtaan ja antaa aika-ajoin golf-henkisiä aplodeja.
Amen. Istumakatsomo on istumista varten ja seisomista varten on C3 (myös nurkat, mikäli sinne haluaa mennä). Jos kerta hallissa on n. 6200 paikkaa, missä halukkaat voivat rauhassa istua ja maiskutella hattaraa, niin onko sitä pakko tekeytyä wannabe-faniksi ja tulla fanikatsomoon, ei voi käsittää. Itse olen sen kannalla, että C3:een tullaan kuin muihinkin seisomakatsomoihin, eli seisomaan. Pelikatkot ja erätauot ovat jalkojen lepuuttamista varten, joten silloin voi istahtaa hetkeksi. Toisaalta, penkeistä eroon pääseminen olisi tuolle katsomolle parasta ja ensisijaisen toivottavaa. Fanin näkökulmasta kerron oman ajattelutapani; Ei Hakametsään mennä
katsomaan peliä, vaan kannustamaan (ääntä, väriä...) Tapparaa ja nauttimaan metelistä ja tunnelmasta. Maalit näkee sitten illalla Neloselta.
Kylläpä Torspo kirjoitti loistavasti. Tottakai fanikatsomossa seistään! Miksi ostat kausikortin nimenomaan fanikatsomoon? Mahtavuutta. Tuota kysymystä voisi jokainen miettiä. Mikäli syynä on vain hinta ja halu seurata peliä, niin lähde nyt hyvä "fani" poies. Muualla on pehmustetut penkit.