Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 124068 kertaa)

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #360 : Huhtikuu 06, 2010, 17:54:30 »
Eikös aaltoliikkeet yleensä kulje myötäpäivään ;) Mutta harmittaa kyl, ettei keritty olosuhteiden pakosta toteuttaan niitä lauantaina... Huomenna kuuntelen meteliä radion välityksellä!

Ite oon kahen vaiheilla, halliin en kerkiä millään töistä kun matkaa se 300km. Mutta pitäskö ostaa se 7e urho netti, jos vaikka pelittäis ja prkl jos ei pelittäkkään. Jos vaikka tietsikalta näkys aaltoliike sitten, mutta hengessä mukana.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Tappara-68

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #361 : Huhtikuu 08, 2010, 00:01:15 »
Kiersikö aalto? Valitettavasti ei radiosta kuulunut kovinkaan kummoista meteliä?!?! Juuri siinä pelissä, missä sitä olisi eniten kaivattu :(

Poissa Battleaxe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 132
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #362 : Huhtikuu 08, 2010, 05:36:38 »
Kyllä se varmaan kaksi kierrosta lainehti. Mun mielestä ääntä oli hyvin, mutta tosin olin nyt muksun kanssa C2:ssa, joten siitä kuulikin metelin hyvin.
Twisted Rorever Forever Twisted

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #363 : Syyskuu 12, 2010, 19:29:05 »
Toivottavasti Ilves peliin tulee hyvin Tapparafaneja C3:een. Viime vuosilta on hieman kalavelkoja Ilvekselle tuosta tampereen herruudesta! Ollaan pelattu hyvin toisinaan nimenomaan Ilveksen vieraana ja eiköhän aloiteta kausi siltä pohjalta. Toivottavasti nähdään todella kiihkeä Tappara paikallishegemoniassa heti alkuun!

Poissa PikkuKasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 712
  • Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #364 : Syyskuu 12, 2010, 20:58:17 »
Toivottavasti ylipäätään Hakametsän ja C-päädyn tunnelma on heti alusta saakka lähellä playoffien huumaa. KalPa-pelissä pitäisi heti saada tunnelman osalta lentävä lähtö. Ojasen kunniaksi täysi katsomo ja kova meteli olisivat välttämättömyyksiä.
Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen

Poissa Ojasfani#8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 677
  • Sinioranssit & Seinäjoen Hurjat
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #365 : Syyskuu 13, 2010, 10:55:32 »
Lippupalvelun mukaan C3:ssa on enään muutamia hajapaikkoja vapaana. Itsekin olen tulossa kaverien  Seinäjoelta C3:een kunnioittamaan Ojasta, ja huutamaan KalPan nurin!
Sinioranssit on täällä jäädäkseen
Ei meitä tap-piotkaan hiljentäis
On sydän sininen, on sydän oranssi
Ja suurin rak-kautemme Tappara

Laalaalallaalaa.......... ja suurin rakkautemme Tappara

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #366 : Syyskuu 13, 2010, 11:34:33 »
Lippupalvelun mukaan C3:ssa on enään muutamia hajapaikkoja vapaana. Itsekin olen tulossa kaverien  Seinäjoelta C3:een kunnioittamaan Ojasta, ja huutamaan KalPan nurin!


Aika täynnähän tuo halli taitaa olla. C3-katsomo rupeaa ainakin olemaan aivan täynnä, eilen muutama paikka oli vapaana joista kaksi nappasin.
Matkaan lähetään täältä Kuopion kupeesta Varkaudesta, eipä kehtaa tuonne mustanverkoston kyytiin hypätä  ;D
Toivottavasti Ojaselle olisi Fan Clubin puolesta jotakin kehiteltynä.
Uutta fanipaitaakin pitäisi katsella, mutta kenenkähän paidan seuraavaksi ostaisi?
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #367 : Syyskuu 13, 2010, 11:49:47 »
Nyt kysyisin tietämättömänä, että näkeekö C3 katsomosta hyvin pelin? Itse olen poikkeuksetta joka kerta ollut C2 katsomossa. Mutta jos C3 näkee hyvin niin ostan varmaan kausikortin parin kauden päästä. Eli armeijan jälkeen. Joten, näkeekö hyvin vai ei :D

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #368 : Syyskuu 13, 2010, 12:00:14 »
Nyt kysyisin tietämättömänä, että näkeekö C3 katsomosta hyvin pelin? Itse olen poikkeuksetta joka kerta ollut C2 katsomossa. Mutta jos C3 näkee hyvin niin ostan varmaan kausikortin parin kauden päästä. Eli armeijan jälkeen. Joten, näkeekö hyvin vai ei :D

Näkee siinä missä C2-katsomostakin. D päädyn toinen kulma saattaa olla vähän pimmennossa, mutta muuten ok...
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #369 : Syyskuu 13, 2010, 12:00:43 »
Nyt kysyisin tietämättömänä, että näkeekö C3 katsomosta hyvin pelin? Itse olen poikkeuksetta joka kerta ollut C2 katsomossa. Mutta jos C3 näkee hyvin niin ostan varmaan kausikortin parin kauden päästä. Eli armeijan jälkeen. Joten, näkeekö hyvin vai ei :D

Parin kauden päähän jos suunnittelee, niin pitää varmaan katsella ennemminkin uuden areenan piirustuksia kuin Hakametsän katsomoita. Toivottavasti ainakin!

tmst

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #370 : Lokakuu 02, 2010, 20:45:54 »
Viimesimmässä Tappara-Tps topicissa on juttu eksynyt aika hyville urille. Käykää ihmeessä lukemassa ainakin ne 3 sivun jutut.

Siellä nimimerkki IsotKirvekset aloittaakin erittäin hyvän jutu aiheen. Eli sen miten me voitais vaikuttaa siihen, että saatais se kuudes kenttäpelaaja Tapparalle.

Pitkästä aikaa joukkue pelaa erittäin viihdyttävää kiekkoa, ja itse olen valmis antamaan kaiken mahdollisen tuen seuralle!

Itse kaipaisin suuresti näitä lippuja takaisin http://www.tapparafancenter.com/2006/060401_Assat-Tappara/IMG_5227.jpg myös kirjaimet ja muut toisivat todella paljon lisää väriä katsomoon. Paljon oranssi, ja miksei vähän sinistäkin!

Yksi hyvä vois olla Ojasen kasien jatkoksi tulostaa helvetillenen kasa pahviporkkanoita joita vois sitten heilutella!! :D Nyt lyökäämme Tapparan muotoiset sydämmemme yhteen ja nostetaan se kirvesläinen fanikulttuuri taas aivan omaan arvoonsa!

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #371 : Lokakuu 03, 2010, 17:21:59 »
Oliskohan nuo isot liput fan clubin toimistolla? Sieltä me joskus niitä otettiin fanimatkoille. Joku varmaan tietää asiasta paremmin?

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #372 : Lokakuu 04, 2010, 11:35:01 »
Nuo isommat liput on tällä hetkellä kiellettyjä katsomoissa paloturvallisuusuhkina. Se yksi jättilippu on saanut vapautuksen että ei kuulemma syty halliolosuhteissa kuin kerosiinillä, mutta niillä muilla ei vastaavaa lupaa ole. Tämä uusi käytäntö on siis SM-liigan puolelta tullut turvallisuusoperaatio.

Kannattaa pitää siis mielessä, jos jotain muutakin kannatusmateriaalia on hankkimassa, että niissä on joku paloturvallisuusleima.

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #373 : Lokakuu 06, 2010, 12:41:42 »
Kannattaa pitää siis mielessä, jos jotain muutakin kannatusmateriaalia on hankkimassa, että niissä on joku paloturvallisuusleima.

Hyvä pointti, mutta huomatkaa että kyseessä ei ole siis mikään kielto, vaan asia on vain selvitettävä ja kysyttävä, sillä selvä. Liputhan ovat hienoja ja niitä aina tarvitaan, mutta silti, eikös meidän pitäisi ottaa käyttöön joku vähän käytännöllisempi oma "merkki", joka ideaalitilanteessa olisi kaikilla halliin tulijoilla ja vaikka muulloinkin kaupungilla liikuttaessa. Sen pitäisi olla helposti päällä mukana kulkeva ja erittäin näkyvä, eli oranssia, oranssia, oranssia paljon. Heti tunnistettava ja sopivan tyylikäs, semmoinen jota voi tarvittaessa heiluttaa. Tosiaan niin hienon näköinen ja käytettävä että kaikki sen haluaa heti nähdessään. Mietin vaan miten tajuttoman siistejä fanihuiveja on esim tuolla: http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.teritex.com/images/Scarf1.jpg&imgrefurl=http://www.teritex.com/html/scarves.htm&h=317&w=400&sz=18&tbnid=3te9HIq2vjpWRM:&tbnh=98&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dsport%2Bscarf&zoom=1&q=sport+scarf&hl=fi&usg=__x56wwYj524p0W0Bs9G04oiuZ4Co=&sa=X&ei=OlCsTN2nEsLpOf784Y0H&ved=0CCIQ9QEwAw

Kaikki kunnia Tapparan fanimyymälän tuotteille, mutta ei vaan riitä jos katsotaan noitakin siellä olevia fanihuiveja. Ainoastaan nro 3 voisi olla vähän siihen suuntaan, muut ovat aivan liian sekavia ja katsomossa huonosti erottuvia. Pidetään mielessä se paras tilanne: koko katsomo seisaallaan heiluttamassa... no, oranssia. Se tunnelma sinne halliin tulee kyllä, sille on tilausta. Pienistä asioista se lähtee liikkeelle ja kaikkien pitää vaan tehdä oma osuutensa vähän paremmin, lite bättre.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa Karski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #374 : Lokakuu 06, 2010, 20:51:02 »

Hyvä pointti, mutta huomatkaa että kyseessä ei ole siis mikään kielto, vaan asia on vain selvitettävä ja kysyttävä, sillä selvä. Liputhan ovat hienoja ja niitä aina tarvitaan, mutta silti, eikös meidän pitäisi ottaa käyttöön joku vähän käytännöllisempi oma "merkki", joka ideaalitilanteessa olisi kaikilla halliin tulijoilla ja vaikka muulloinkin kaupungilla liikuttaessa. Sen pitäisi olla helposti päällä mukana kulkeva ja erittäin näkyvä, eli oranssia, oranssia, oranssia paljon. Heti tunnistettava ja sopivan tyylikäs, semmoinen jota voi tarvittaessa heiluttaa. Tosiaan niin hienon näköinen ja käytettävä että kaikki sen haluaa heti nähdessään.

Pidetään mielessä se paras tilanne: koko katsomo seisaallaan heiluttamassa... no, oranssia. Se tunnelma sinne halliin tulee kyllä, sille on tilausta. Pienistä asioista se lähtee liikkeelle ja kaikkien pitää vaan tehdä oma osuutensa vähän paremmin, lite bättre.
Oon kyllä tosta samaa mieltä, että tohon fanikatsomoon vois keksiä jotain vastaavaa mitä Luuseri heitti. Joku väriteema jollain tavalla toteutettuna voisi olla hyvä. Ja toi oranssi olis just hyvä väri siihen. Mikä se asia sit ikinä onkaan. Vois ehkä saada lisää eloa ja yhteneväisyyttä tohon katsomoon ja sitä kautta tietysti koko halliin.