Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HPK-Tappara 24.01.12

<< < (10/12) > >>

jani73:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Tammikuu 24, 2012, 21:10:31 ---Tän pelin perusteella Kovasen ja Skinnerin vois laittaa vilttiin.

--- Lainaus päättyy ---
Myydä Ilvekseen kovalla hinnalla :P Ehkä sielä ollaan vielä tyhmempiä kuin Tapparan johdossa jossa nähdään jotain näissä kahdessa kaverissa! Ei mitään hyötyä ... hitaita, sijoittuminen pielessä, ei apua yv:llä! Mitä RD näissä näkee?

Henkka1979:
Olipas surkeaa.. Missä oli se taistelu ilme, jota oli Hifk pelissä. Peli, jota olin paikan päällä todistamassa. Siinä pelissä vaikka oltiin välillä tosi alakynnessä, jätkät kuitenkin taisteli loppuun asti ja saatiin voitto. Se oli mun TAPPARA !

Tänään tuosta ei ollut mitään enää jäljellä. Perkele, kun ottaa päähän. Hommatkaa nyt vaikka se Lee Tapparaan. Kelpaisi mulle. Kauhulla tässä ajattelee sitä, jos Makkonen loukkaantuu ja Sashakin on telakalla - Mistä ne sentterit sitte saadaan. Toivotaan kuitenkin, että Sashalle ei käynyt pahemmin.

No, mutta kuitenkin. Säälipleijareihin uskon vielä. Tepsi ja Lukko nyt 5 pisteen päässä ja Tepsi on pelanut yhden ottelun meitä enemmän. Ilves on kuitenkin torstaina pakkovoittaa. Tälläsellä pelillä niin ei kyllä valitettavasti tule käymään.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: jani73 - Tammikuu 24, 2012, 21:18:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Tammikuu 24, 2012, 21:10:31 ---Tän pelin perusteella Kovasen ja Skinnerin vois laittaa vilttiin.

--- Lainaus päättyy ---
Myydä Ilvekseen kovalla hinnalla :P Ehkä sielä ollaan vielä tyhmempiä kuin Tapparan johdossa jossa nähdään jotain näissä kahdessa kaverissa! Ei mitään hyötyä ... hitaita, sijoittuminen pielessä, ei apua yv:llä! Mitä RD näissä näkee?

--- Lainaus päättyy ---

Mä en kyllä Kovasta ottaisi mukaan tuohon keskusteluun.
Ei tässä pelissä hyvä, mutta oli pitkään poissa.

tapparafaniii:
Eipä tulut tärkeitä pisteitä, no mitä sitä nyt sarjajumbolta ottamaan. Torstaina taas sarjan viimene vastassa saas nähdä mitä sillon tapahtuu.
No itse peliin.
5 vs. 5 peli oli kyllä surkeaa eikä se YV:kään huippua ollut mutta maali kuitenkin.
Hpk:n eka maali nyt oli vähän outo  Metsolasta katsottaen siinä taisi luistin johonkin tökätä tai jotain muuta mutta tasapaino meni ja Laakkosen helppo siirtää kiekko sisään.
2. Maali. Ranari maalille josta Luomala sit pääsi ohjamaan sisään ja Luomala teki itse hyvän maskin. Hankala otettava molarille.
3. Maali. Skinnerin löysää puolustamista ja Kolehmainen läpi, ei tainnut Metsola heti tajuta että lähtee vetämään ja kiekko ylähyllylle.

Ja se on vielä outoa Tapparassa että kun pelataan 6 vs. 5 peliä niin ei edes saada ollenkaa pyörimään peliä niin kun muut joukkueet saavat. Tappara vaan pyörii omassa päässä.
Ilves pelissä voisi tehdä muutoksen Lähde sisään ja venu ulos!

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: tapparafaniii - Tammikuu 24, 2012, 21:33:48 ---Ja se on vielä outoa Tapparassa että kun pelataan 6 vs. 5 peliä niin ei edes saada ollenkaa pyörimään peliä niin kun muut joukkueet saavat. Tappara vaan pyörii omassa päässä.
Ilves pelissä voisi tehdä muutoksen Lähde sisään ja venu ulos!

--- Lainaus päättyy ---

Tuo 6 vs 5 jaa 5min ylivoima oli hyvä esimerkki siitä kuinka aseeton tuo joukkue on ylivoimassa. Kiekkoa ei saada pidettyä hyökkäysalueella kun sitä ei saada sinne tuotua. Jos yritetään räänniin/ristikulmaan, yleensä hävitään kamppailut tai tullaan myöhässä aitiopaikalle katsomaan kun kaveri purkaa kiekon.

Jos kiekko taas saadaan pidettyä edes hetki itsellään, kaveri ajaa sen verran kovaa painetta oikeisiin pelaajiin jotka sortuvat helppoihin virheisiin ja kiekon menetys on taattu. Tähän vielä päälle se, että viiva ei pidä ja sieltä ei tulta juurikaan tule mikä tietysti on ihan selvää kun ei sinne hyviä syöttöjä juurikaan saada.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta