Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HPK-Tappara 24.01.12

<< < (9/12) > >>

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: 1ohjari - Tammikuu 24, 2012, 21:05:24 ---Enemmän se kaipaa asennetta, kuin yhtä pelaajaa.
--- Lainaus päättyy ---

Tämä on täydellistä itsensä huijaamista. Tottakai joukkueen pitää yrittää ja taistella mutta jatkuvasti senkin tekeminen ylärajoilla on niin kuluttavaa ettei se pitkässä juoksussa kanna hedelmää. Lopun yritys oli näennäistä siinä mielestä peli oli 3-1 ja kaikilla oli all attack-moodi päällä.

Banzai:

--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Tammikuu 24, 2012, 21:06:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Tammikuu 24, 2012, 20:56:49 ---Yleisesti: vaikka esitys oli kokonaisuudessaan kehno, ei kausi ole pelattu!!!! Jumalauta, kun ottaa päähän tämä negatiivisuus tietyillä nimimerkeillä! Otteet ailahtelevat toki, mutta edelleen ollaan taistossa säälipaikasta!!

--- Lainaus päättyy ---

Tästä olen samaa mieltä. Heti huonon pelin jälkeen "karsinnat odottavat".. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Tilanne kun kovin kaukana siitä ei ole, että ei sen nyt kovin suurta pessimistiä tarvi. Yhdeksän pistettä jumboksi, viisi pistettä viivaan. Ei ole kovin suurta eroa...

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 24, 2012, 21:02:01 ---Oma negatiani ja v-tukseni kumpuaa aivan täysin Tapparan toiminnasta tällä kaudella, monta kuukautta ja monta peliä on tilanne ollu se että se sentteri on hankittava ja kaivettava. Kuten tänään, sitten kaadutaan täysin siihen että 16-vuotias kaveri jättää pelin kesken ja pelaaminen menee pakitteluksi, se on nähty ettei Tapparassa ole vastuunkantajia joka täyttäisi jonkun tärkeän pelaajan paikan. Näitä samoja asioita saa sitten nostella joka tappion jälkeen täällä esille ja mikään ei muutu.

Hullu saa olla muttei tyhmä.

--- Lainaus päättyy ---

Jos olet seurannut kirjoitushistoriaani, voit huomata samat tunteet itsellänikin. Olen monesta asiasta kanssasi harvinaisen samaa mieltä. Kun mainitsin epämääräisesti nämä negatiiviset nimimerkit, en sinua tarkoittanut. En todellakaan. Tarkoitin niitä, jotka huutavat "PASKAA!!!" ym. hyvin perusteltuja heittoja.

Mutta itse aiheeseen. Pekkala jääaikaa 46 sekuntia. Kävikö jotain, onko virhe vai mitä? Palola reilu kymmenen minuuttia. Ja Kaijomaa yli 27 minuuttia. No, syyt varmaan tähän ovat, mutta epäselviä ovat.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Tammikuu 24, 2012, 21:06:02 ---Tästä olen samaa mieltä. Heti huonon pelin jälkeen "karsinnat odottavat".. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Ei välttämättä odota mutta Tapparan pelaamisella ja vuorisoradalla se on lähempänä kuin 10 sakkiin pääseminen, varsinkin jos toimisto nukkuu ruususen unta ja pähkäilee ensi kautta tatti ojossa.

himmmaaa:
Tän pelin perusteella Kovasen ja Skinnerin vois laittaa vilttiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta