Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HPK-Tappara 24.01.12

<< < (8/12) > >>

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Tammikuu 24, 2012, 20:56:49 ---Jumalauta, kun ottaa päähän tämä negatiivisuus tietyillä nimimerkeillä! Otteet ailahtelevat toki, mutta edelleen ollaan taistossa säälipaikasta!!

--- Lainaus päättyy ---
Jumaliste, nää on pelejä jotka on pakko voittaa jos mielii sääleihin. Sarjataulukossa on nyt ero sääleihin taas viisi pistettä. Tällä räpeltämisellä Lukkoa tai TPS:ää ei saada ohitettua tämän kauden aikana.

Banzai:
Itse ainakin tunnustan, että kuulun tuon Screamagerin mainitsemaan negatiiviseen ryhmään, mutta kun ei tätä jumalauta enää jaksa. Jokaikinen peli mistä jotain luulisi saavan, niin paskaa tulee niskaan kerta toisensa jälkeen. Mikä siinä voi olla että ne kaikkein tärkeimmät matsit hävitään joka kerta? Jumalan kiitos on tullut pari sellaista voittoa viime kierroksilla joita ei osannut odottaa. Ilman niitä oltaisiin poijjaat kusessa.

Edit: Itse keskitän katseeni tästä eteenpäin ainoastaan karsinnan välttämiseen, toivottavasti ei pety sillon niin paljoa kuin jos toivoisi playoffeihin nousemista. Joka kyllä tällä esityksellä taas on niin kaukana siitä mitä tämä joukkue ansaitsiskaan.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 24, 2012, 21:02:01 ---
Oma negatiani ja v-tukseni kumpuaa aivan täysin Tapparan toiminnasta tällä kaudella, monta kuukautta ja monta peliä on tilanne ollu se että se sentteri on hankittava ja kaivettava. Kuten tänään, sitten kaadutaan täysin siihen että 16-vuotias kaveri jättää pelin kesken ja pelaaminen menee pakitteluksi, se on nähty ettei Tapparassa ole vastuunkantajia joka täyttäisi jonkun tärkeän pelaajan paikan. Näitä samoja asioita saa sitten nostella joka tappion jälkeen täällä esille ja mikään ei muutu.

Hullu saa olla muttei tyhmä.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä fanitkin saa olla negatiivisia jos johdon ja joukkueen esitykset ovat tuollaisia. Aikaa on ollut paikata sentteritilannetta vaikka kuinka ja paljon, mutta mitään ei ole tapahtunut. Pitää vain kädet ristissä toivoa että AINUT kiekollinen sentterimme Barkov pelaa jo seuraavassa pelissä, muuten voi sanoa adjöö..

Jos 16v pelaaja on joukkueen pelinrakennuksen sielu niin kyllä jossain on mätää ja isosti.. ja kun asioille ei mitään tehdä niin kyllä se negatiivisuus jumalauta iskee päälle. Sitten kaupan päälle vielä hommataan Skinnereitä, jotka vain haittaavat joukkuetta. Räty ja kumppanit hoitaa hommat paljo isommalla tunteella.

Noh, ehkäpä tämä vuodatus auttoi päästämään höyryjä.

Itse kerhopelistä ei oikein voi mitään hyvää sanoa.

1ohjari:
Viimeinen kolmeminuuttinen oli kuitenkin hyvää taistelua (osin ylivoimasta johtuen, mutta silti), joten sillä intesiteetillä jos olisi vaikka erät aloitettu, niin lopputulos olisi ollut todennäköisesti parempi.
Enemmän se kaipaa asennetta, kuin yhtä pelaajaa.

HuiHai:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Tammikuu 24, 2012, 20:56:49 ---Yleisesti: vaikka esitys oli kokonaisuudessaan kehno, ei kausi ole pelattu!!!! Jumalauta, kun ottaa päähän tämä negatiivisuus tietyillä nimimerkeillä! Otteet ailahtelevat toki, mutta edelleen ollaan taistossa säälipaikasta!!

--- Lainaus päättyy ---

Tästä olen samaa mieltä. Heti huonon pelin jälkeen "karsinnat odottavat".. :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta