Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 20.01.12

<< < (5/11) > >>

Bouma:

--- Lainaus käyttäjältä: luddet - Tammikuu 20, 2012, 10:37:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tmo - Tammikuu 20, 2012, 09:29:24 ---Outoa porukkaa fanifoorumilla jos kaduttaa lipun ostaminen Tappara-peliin 9 tuntia ennen peliä  ::) Itse ainakin menossa innoissani katsomaan Tapparan peliä..

--- Lainaus päättyy ---
Totta aikamoisia tuuliviirejä täällä on, yksi peli muutti taas kaiken. Eikä ole tämä ainoa kerta kun näin tapahtuu.
Myös minä suuntaan tänään hallille. Ei muuta kuin halli täyteen, hirveä huuto päälle ja Tappara voittoon!  :D

--- Lainaus päättyy ---

Käänteistä psykologiaa, viime pelit olen ennustanut Tapparalle murskatappioita mutta kuinkas kävikään. 7p edellisestä kolmesta pelistä. ;) Eilisestä pelistä en kirjoittanut mitään ja heti tuli takkiin. :D Älkää herranjumala ottako noin tosissaan sitä, jokainen täällä kirjoitteleva on todellinen fani ja toivoo aina voittoa ja menee innolla (ehkä myös hieman peloissaan :D) hallille peliä katsomaan.

Anselmi:
Onkohan milloin viimeksi jollakin joukkueella ollut yhtä vähän puolustuksessa liigakokemusta  :) Todella kova mutta oikea veto jättää Skinner ulkopuolelle eilisen jälkeen.

himmmaaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Anselmi - Tammikuu 20, 2012, 12:51:24 ---Onkohan milloin viimeksi jollakin joukkueella ollut yhtä vähän puolustuksessa liigakokemusta  :) Todella kova mutta oikea veto jättää Skinner ulkopuolelle eilisen jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---

Toivotaan että kaveri heräis ny sitte... A-junnuissa on paljon pakkeja jotka tulis pelaa eikä seisoskelee ja uskon että Skinner haluaa kuitenkin pelata jos kauemminki pitää miestä sivussa.

Rouhija:
Kyllä nyt hieman pelonsekaisia tunteita taas herättää pakkikalusto.
Niemi takaisin sieltä Kookoosta!

Mitenkähän tuo puolustus kestää paineen alla. Koska Ilves varmasti tulee antamaan painetta puolustukseen.

karvaaja:
Liimatainen kehissä väittää liigan sivut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta