Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Djurgården 08.08.06 (Nordic Trophy)

<< < (3/4) > >>

Miketti:
Ei ainakaan Pentikäinen sillä pelasi Färjestadin paidassa Kärppiä vastaan. Hieno kuulla, että joukkueella on ollu liikettä ja toivottavasti siitä muodostuu jonkunlaine ase kauden aikana. Myös junnujen hyvät otteet ilahduttaa aina. Mites Koistisen Masa pelasi?

Eepi:
Koistinen pelasi tähden arvoisesti, sai yhden tähden tähtiraadissa. Minua ainakin ilahduttaa. Loistavaa että Jannen liike on parantanut, ensi kaudella on pojoja luvassa, paljonkin... Mutta minulle jäi vähän pelityyli kumminkin auki, minkälaista taktiikka Urama suosii?

Manse-Fani:

--- Lainaus käyttäjältä: Emppu - Elokuu 09, 2006, 14:47:17 ---Koistinen pelasi tähden arvoisesti, sai yhden tähden tähtiraadissa. Minua ainakin ilahduttaa. Loistavaa että Jannen liike on parantanut, ensi kaudella on pojoja luvassa, paljonkin... Mutta minulle jäi vähän pelityyli kumminkin auki, minkälaista taktiikka Urama suosii?

--- Lainaus päättyy ---


Selkeästi luovaa ja hyökkäävää peliä, antaa jannujen luoda itse pelinsä. Omaan silmään näytti ihan hyvältä.

axe:
Viime kauteen verrattuna vaikutti nopeampaan hyökkäämiseen pyrkivältä. Viimeksi mentiin sillä maalin takaa kierrolla, parilla takajätöllä, oman alueen poikkisyötöllä ja koko viisikon rintamahyökkäyksenä. Nyt vaikutti irtoavan hyökkääjät ylöspäin nopeammin. Tosin melko vähän tuohon jäi sellaista selkeää 5-5 -peliä kun oli parikymmentä jäähyä ja sitä tuttua ensimmäisen pelin sähellystä.

Ylivoimassa nähtiin laukauksiakin. Viidellä kolmea vastaan J.Ojanen (!) tykitti kolme kertaa peräkkäin suoraan syötöstä, yksikään ei tosin mennyt maalille asti (kerran Mojasta suunnilleen kaulaan...), mutta kiva nähdä että sitäkin laukausta käytetään vaihteeksi. Se kun on hyvä kuti!

Fabio:
Toivottavasti Jannen paikat vaan kestää niitä lämäreitä. Janne ei ole sitä kutia käyttänyt pariin kolmeen edelliseen kautaan kunnolla jostain syystä. Itse luulen miehen olevan sen verran romuna, ettei viitsi päästellä samalla tavalla kuin joskus aiemmin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta