Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ilves 27.12.11

<< < (3/10) > >>

#51:
Tappara on aivan jumalattoman huono edelleen. Sen verran monta peliä olen HPK:lta, Ipalta ja SaiPalta tänä vuonna nähnyt, että uskallan sanoa tämän: Tappara on selvästi liigan heikoin joukkue, ainakin hyökkäyspelillisesti. Ero muihin on jopa järkyttävän kova. Kympinsakkiin pääsy on jo mahdoton urakka, ellei otteet parane potenssiin 10 ja nopeasti.

HuiHai:
Itse olin varma, että peli on ohi 4-2 tilanteessa. Peli kuitenkin kääntyi kolmannen erän lopussa Tapparalle ja 5  min. ylivoima auttoi takaa- ajossa.
2 pistettä tuntuu nyt kuitenkin makealta. Peli tosin oli melkoisen huonoa edelleen.

Ja juuri kun alkoi sairaslomalaiset vähentyä, niin taisi tulla tässä pelissä lisää. Ainakin Kovanen, Peltola ja Pekkala sai osumaa..


--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Joulukuu 27, 2011, 18:19:28 ---Morjes mitä touhua. Itse asiassa katonki tota veikkausteeveen kautta tän illan peliä ja siinä olikin Koistisen haastattelu. Voi vähän syödä miästä tommonen... Ja uskomatonta, että tommosta tapahtuu 2000-luvulla...

--- Lainaus päättyy ---

Juu, tämä pisti miettimään toden teolla. Uskomatonta, miten tuollaista voi tapahtua. Taisi olla Koistisella sellainen joulu, jollaista ei toisten tule.

luddet:
Toivottavasti peluutusta saataisiin hieman tasattua. Esim. Skinner 31.02, KAijomaa 26.09, Kovanen 24.31, Venäläinen 22.49, Makkonen 25.41, Juntti 22.42.
Pitkässä juoksussa tällainen peluutus tulee kostautumaan.

marusak1:

--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Joulukuu 27, 2011, 21:29:39 ---Itse olin varma, että peli on ohi 4-2 tilanteessa. Peli kuitenkin kääntyi kolmannen erän lopussa Tapparalle ja 5  min. ylivoima auttoi takaa- ajossa.
2 pistettä tuntuu nyt kuitenkin makealta. Peli tosin oli melkoisen huonoa edelleen.

Ja juuri kun alkoi sairaslomalaiset vähentyä, niin taisi tulla tässä pelissä lisää. Ainakin Kovanen, Peltola ja Pekkala sai osumaa..


--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Joulukuu 27, 2011, 18:19:28 ---Morjes mitä touhua. Itse asiassa katonki tota veikkausteeveen kautta tän illan peliä ja siinä olikin Koistisen haastattelu. Voi vähän syödä miästä tommonen... Ja uskomatonta, että tommosta tapahtuu 2000-luvulla...

--- Lainaus päättyy ---

Juu, tämä pisti miettimään toden teolla. Uskomatonta, miten tuollaista voi tapahtua. Taisi olla Koistisella sellainen joulu, jollaista ei toisten tule.

--- Lainaus päättyy ---

Lisäys  Halme kanssa ei pelannut enään jossakin välissä toista erää ja kolmannessa ei ollenkaan

HuiHai:
Jaaha, vai Halmekin tippui. Jäi itseltäni huomaamatta. Kylläpä putos miestä. Toivotaan, että on pelikunnossa torstaina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta