Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

JYP-Tappara 02.12.11

<< < (5/11) > >>

luddet:
Jumankauta, kyä hiljaseksi vetää...**KELE!

Jarzo:
Onneksi tulin vasta työreissulta, niin ei tarvinnut tätä paskaa katsoa urpolta...  :'(

Kankaantaan profeetta:
Lainaus otteluseurantaketjusta:


--- Lainaus käyttäjältä: Serpi - Joulukuu 02, 2011, 20:36:19 ---On tää sellasta kuraa ollu viime pelit, että tässähän rupee jo oma pelisilmäki kärsiin :P

--- Lainaus päättyy ---

Toi on totta. Kaiken tän sekoilun jälkeen sellainen PERUSSUORITUS, missä joku esimerkiksi kuljettaa kiekon ylivoimatilanteessa vaikeuksitta alueelle, tuntuu HÄIKÄSEVÄLTÄ. Tällaistahan emme ole pitkään aikaan nähneet. Kun tarpeksi kauan katsoo lehmänpaskaa niin koiranpaska alkaa näyttää jotenkin hienommalta. Me hehkutetaan täälläkin aina jotain naurettavaa yksittäistä voittoa, vaikka peli on sekaisin, niin sekaisin, ettei solmu ihan äkkiä aukea.

Sanoin itse ennen ottelua, että:

"Peli päättyy neljä muna. Meillä on muutama paikka mutta siinä kaikki. Tuomisina Jyväskylästä on paha mieli ja legendaarisen euroviisuedustaja Timo Kojon mojova pistesaalis. Toivotaan että ilme muuttuu, mutten usko siihen oikeasti hetkeäkään. Sen verran aneeminen joukkueemme kapteenikin nyt on, ettei tuota laumaa kukaan enää edes johda."

Olin yltiöpositiivinen, ei se noin hyvin mennyt. Toivotaan kuitenkin, että jätkät muisti ottaa noi mainitsemani tuliaiset mukaan. Kukaan itseään kunnioittava ammattiurheilija ei voi sietää tappioita ja jos jätkät nyt miettii kotimatkalla tuota perseraiskaustaan, niin alkavat varmasti korjata tilannetta. Saravon ollessa kapteenina en usko näin kuitenkaan käyvän.

Oli iltapäivällä aika odottava fiilis sekä vapaan viikonlopun että tämän ottelun suhteen, vaikka pelko perseessä olikin kun eilinen oli mikä oli. Nyt vois lähteä takaisin töihin, ei huvita mikään. Ei jää oikein mitään sanottavaa.

nuuskamuikkunen78:
Aaria oopperasta kusessa ollaan..........
Nyt herätys tähän touhuun siellä on Sm-liiga kausi kesken jos ei organisaatio sitä tiedä..

S.T.:

--- Lainaus käyttäjältä: Gobraza - Joulukuu 02, 2011, 20:47:21 ---Mites se adressi? On joukkue koottu niin päin persettä, että ei tässä enään muita vaihtoehtoja voi olla olemassa kuin sikariportaan tuuletus! Ja ensi kaudella 3/4 pelaajista pois!

--- Lainaus päättyy ---

Tämä varmaankin pitää paikkansa ja on osasyy taapertamiseen. Itse olen kiinnittänyt huomiota, että Tappara häviää luisteluissa ja kaksinkamppailussa lähes joka pelissä vastustajalle. Varma en voi olla, mutta vaikuttaisi, että Hirvosen ja Ojasen opastama kesäharjoittelu on mennyt totaalisen reisille. Tähän ei ole syyllinen, kuin Hallitus & Viiksi, kun ovat palkanneet halvat amatöörit tärkeimmälle paikalle oppisopimuskoulutuksella. Muutoksia tarvittaisiin johdossa, ennenkuin merenpohja saavutetaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta