Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-SaiPa 01.12.11

<< < (11/11)

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Joulukuu 02, 2011, 09:12:02 ---Tulkitsen tuon cores vedoiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Keskivartalotreeniä. Ei taida ranne muutenkaan leikkauksen jälkeen vielä hirmuisia lämäreitä kestää.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Joulukuu 02, 2011, 09:25:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Joulukuu 02, 2011, 09:12:02 ---Tulkitsen tuon cores vedoiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Keskivartalotreeniä. Ei taida ranne muutenkaan leikkauksen jälkeen vielä hirmuisia lämäreitä kestää.

--- Lainaus päättyy ---
No hemmetti kun olin huolimaton... hyvä kun korjataan :)

Kankaantaan profeetta:
Tässä sekä samaisen Saipa-ottelun otteluseurantaketjussa on ollut aika helkkarin viihdyttävää juttua.

Otteluseurantaketjussa löydettiin esimerkiksi: hyvä ensimmäinen vaihto, maailman heikkotasoisin SM-liigapeli ja sekä yksittäisten tapparapelaajien että koko joukkueen yleinen ponnettomuu tekemisessään.

Tässä nimenomaisessa ketjussa puolestaan löydettiin sellaisia helmiä edellä mainittujen lisäksi, kuten: tanssitytöt, herra Saravo ja ns. vahinkovoitto.

Vaikka tämä kaikki jo lähes tyhjentää pajatson, ja seuraava peli alkaa jo vartin päästä, sanon kuitenkin 21 tuntia harkittuani vielä jotain:

Eilinen "peli" lappeenrantalaista, Heikki Mälkiän lanseeraamaa "etelä-karjalaista kusipääkiekkoa" pelaavaa Saipaa vastaan, oli  suurin piirtein naurettavinta perseilyä, jota olen Tapparalta nähnyt. Kyrpiinnyin jossain vaiheessa melko pahasti ja huusin sitten yhdessä nuhjaustilanteessa notta "pelakkaanypperrrke-le", jonka varmaan suurin piirtein kaikki kuulitte, jotka hallissa olitte. Hallihan oli luonnollisesti hiljainen kuin tuomiokirkko ja profeetalla on melko kantava ääni.

Hieman myöhemmin lamaannuin lopulta itsekin niin pahasti (alkoholilla ei poikkeuksellisesti ollut osuutta asiaan), että jäädyin aivan telineisiin. Siirryin kolmanteen erään uusiin tarkkailuasemiin Tapparan vaihtoaition taakse ja sain mielestäni kohtuullisen varmistuksen sille, että eipä noita tuntunut säälittävä peliesityksensä edes hävettävän.

Tuollaisen esityksen jälkeen noiden saatanan lampaiden olisi ollut syytä luikkia karsinaansa, vaikka voitto tulikin. Kun joskus nuorempana olen itse voittanut (kamppailulajeissa) jonkun tuolla tavalla täysin ansaitsemattomasti, en ole kyllä jäänyt areenalle tuulettelemaan.

Vaikka taustalla oli peli TuanoiPerseenSilmiä vastaan ja odotukset eivät ihan taivaita hiponet, olin silti äärettömän pettynyt kun kävelin hallista ulos. Eilen ei ollut kivaa Tapparan ottelussa.

No, eiköhän se tullut siinä - eteenpäin.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Joulukuu 02, 2011, 18:18:56 ---Tässä sekä samaisen Saipa-ottelun otteluseurantaketjussa on ollut aika helkkarin viihdyttävää juttua.

Otteluseurantaketjussa löydettiin esimerkiksi: hyvä ensimmäinen vaihto, maailman heikkotasoisin SM-liigapeli ja sekä yksittäisten tapparapelaajien että koko joukkueen yleinen ponnettomuu tekemisessään.

Tässä nimenomaisessa ketjussa puolestaan löydettiin sellaisia helmiä edellä mainittujen lisäksi, kuten: tanssitytöt, herra Saravo ja ns. vahinkovoitto.

Vaikka tämä kaikki jo lähes tyhjentää pajatson, ja seuraava peli alkaa jo vartin päästä, sanon kuitenkin 21 tuntia harkittuani vielä jotain:

Eilinen "peli" lappeenrantalaista, Heikki Mälkiän lanseeraamaa "etelä-karjalaista kusipääkiekkoa" pelaavaa Saipaa vastaan, oli  suurin piirtein naurettavinta perseilyä, jota olen Tapparalta nähnyt. Kyrpiinnyin jossain vaiheessa melko pahasti ja huusin sitten yhdessä nuhjaustilanteessa notta "pelakkaanypperrrke-le", jonka varmaan suurin piirtein kaikki kuulitte, jotka hallissa olitte. Hallihan oli luonnollisesti hiljainen kuin tuomiokirkko ja profeetalla on melko kantava ääni.

Hieman myöhemmin lamaannuin lopulta itsekin niin pahasti (alkoholilla ei poikkeuksellisesti ollut osuutta asiaan), että jäädyin aivan telineisiin. Siirryin kolmanteen erään uusiin tarkkailuasemiin Tapparan vaihtoaition taakse ja sain mielestäni kohtuullisen varmistuksen sille, että eipä noita tuntunut säälittävä peliesityksensä edes hävettävän.

Tuollaisen esityksen jälkeen noiden saatanan lampaiden olisi ollut syytä luikkia karsinaansa, vaikka voitto tulikin. Kun joskus nuorempana olen itse voittanut (kamppailulajeissa) jonkun tuolla tavalla täysin ansaitsemattomasti, en ole kyllä jäänyt areenalle tuulettelemaan.

Vaikka taustalla oli peli TuanoiPerseenSilmiä vastaan ja odotukset eivät ihan taivaita hiponet, olin silti äärettömän pettynyt kun kävelin hallista ulos. Eilen ei ollut kivaa Tapparan ottelussa.

No, eiköhän se tullut siinä - eteenpäin.

--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt liity peliin kyllä yhtään, mutta...
Mikäli kamppailulajeja olet harrastanut, niin ilmeisesti päähän et ole kovin montaa iskua saanut, koska ajatus tuntuu kyllä kulkevan kuin veitsi sulaneessa voissa. Kerrassaan hienoa kirjoittelua kokoajan!

Lisää vain terävää sanansäilää kehiin :)

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Joulukuu 02, 2011, 18:28:39 ---Ei nyt liity peliin kyllä yhtään, mutta...
Mikäli kamppailulajeja olet harrastanut, niin ilmeisesti päähän et ole kovin montaa iskua saanut, koska ajatus tuntuu kyllä kulkevan kuin veitsi sulaneessa voissa. Kerrassaan hienoa kirjoittelua kokoajan!

Lisää vain terävää sanansäilää kehiin :)

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos Rouhija, vastaan heti vaikka ei tämä vastauskaan luonnollisesti Saipa-peliin liity.

Hyvä jos nämä omituiset näkökulmat ja kummalliset tarinat "pienellä" värityksellä ryyditettynä osuu. Kaikkihan ei voi koskaan ihan samoista asioista tykätä eikä samoille asioille nauraa, mutta hyvä jos värikäs kieli uppoaa jonnekin. Toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä, kolmas mummosta ja neljäs paapasta. Meitä on niin pirun moneen junaan. Eikä tämä elämä niin perkeleen sysimustaa ole vaikka taas ollaan tätä kirjoittaessa tappiolla.

Ja kamppailulajin suhteen Rouhija aavisti oikeaan suuntaan. En ollut nuorempana esimerkiksi nekkaaja, joka pystyisi nyt keski-ikäisenä keskustelemaan katkenneeseen nenäänsä honottaen ainoastaan tyyliin "häh, mitä sä sanoit" ja/tai "hy-vin-sä-Pe-na-ve-dät". Laji oli sama kuin Vladimir Putinilla ja selvisin harrastuksesta muutamalla aivotärähdyksellä, katkenneilla kylkiluilla ja erilaisilla rustottumilla käytännössä kaikissa nivelissä ja korvissa. Lopetin kuitenkin jo 17-vuotiaana eikä minusta sitten tullut minkään maan presidenttiä tahi pääministeriä. Olisi pitänyt jatkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta