Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jokerit-Tappara 22.11.11

<< < (8/10) > >>

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Marraskuu 22, 2011, 21:11:46 ---Täytyy myöntää, että Jokerit pelasivat todella loistavasti kaksi ekaa erää varsinkin puolustuksellisesti. Parasta ylivoimaisesti mitä tänä vuonna olen nähnyt. Aika ja tila pois koko ajan ja varmistus pelasi. Tänään olisi muutkin joukkueet saaneet kyytiä Jokereilta. Annetaan armoa joukkueelle sillä prosessi on vielä kovin vaiheessa.

--- Lainaus päättyy ---

Mä antaisin armoa, mikäli joukkue olisi hävinnyt saappaat jalassa, mutta kun hävitään hawaijipaita päällä höntsytellen, niin armoa ei heru.
Niin löysää pelaamista oli, että jokainen joukkue olisi latonut malkein samanlaiset lukemat Tapparalle.

Kankaantaan profeetta:
Harmittaa kun en nähnyt peliä vaan ainoastaan kuuntelin pätkiä 957:n jopa poikkeuksellisen hajuttomasta selostuksesta. SM-liiga.fi -sivuston Jokerit-Tappara -ottelun laukaisukartan  mukaan Jokerien maalit on tehty kyllä todella kovilta mestoilta. Miten ne sinne pääsi? Puolustiko kukaan? Noilla seuduillahan pitäisi olla ainoastaan makuupaikkoja tarjolla. TÄSTÄ MAINITSI JO POLVITAKLAAJA.

Kuten olen itsekin usein todennut, tilastot on penaalista, mutta peliajoista ja plussista ja miinuksista sen verran, että:
- Leimulle tuli peliaikaa (sitä kaivattua luottoa) 20:59, saldo -3,
- Esimerkiksi Liimataisella vähän pienemmällä peliajalla (18:29), saldo 0,
- Tilastojen valossa ensinmainittu oli joukkueen huonoin ja jälkimmäinen paras, tosin muutama muukin sai tuon maagisen nollan.

En viitsi noita tähän enempää tuon nostaa koska ei se paska pöyhimällä parane ja taas joku hermostuu "kun noi numerotkin on Leimua vastaan". Niinhän ne on. TÄSTÄ MAINITSI JO #21.

Katsokaa piruuttanne esimerkiksi tämän ottelun peliaikoja Tapparan osalta. On aika erikoista luettavaa monenkin osalta. TÄSTÄ MAINITSI JO MAZZA.

Edit: viittaukset nopeanäppisempien palstaveljien (polvitaklaaja, #21 ja Mazza) juttuihin

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Marraskuu 22, 2011, 21:13:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Marraskuu 22, 2011, 21:11:46 ---Täytyy myöntää, että Jokerit pelasivat todella loistavasti kaksi ekaa erää varsinkin puolustuksellisesti. Parasta ylivoimaisesti mitä tänä vuonna olen nähnyt. Aika ja tila pois koko ajan ja varmistus pelasi. Tänään olisi muutkin joukkueet saaneet kyytiä Jokereilta. Annetaan armoa joukkueelle sillä prosessi on vielä kovin vaiheessa.

--- Lainaus päättyy ---

Mä antaisin armoa, mikäli joukkue olisi hävinnyt saappaat jalassa, mutta kun hävitään hawaijipaita päällä höntsytellen, niin armoa ei heru.
Niin löysää pelaamista oli, että jokainen joukkue olisi latonut malkein samanlaiset lukemat Tapparalle.

--- Lainaus päättyy ---
Ei. Tältä se näyttää kun liikuvampi, taitavampi, vahvempi ja paremmalla pelikirjalla kohtaa heikompansa. Ruman näköstä meitin kannalta. Kyllä ne yritti.

Green Hill:
Mitä muutakaan voi odottaa kun pakkiparina on Leimu-Ekbom.Voi vihtori alkais jo se ens kausi niin loppuis se meille nauraminen ¤"!"#¤¤.
Ei tätä kyllä mielellään selvinpäin kattelis.

Mr.Peter:
Sen mitä nyt oon pelistä lukenu ja mitä ny kuuntelin, niin ilmeisesti nyt ei ollu peliin valmistauduttu hyvin ja Jokerit vaan
oli tänään niin paljon parempi. Kyllähän se aina harmittaa kun Tappara on usein tällaisten toisten joukkueiden
tappioputkien katkaisija...ainakin nyt 3 viime kauden aikana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta