Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jokerit-Tappara 22.11.11

<< < (4/10) > >>

Lare:
Kyllähän Dufvan luotosta Sashaan kertoo jotain se, että laidoilla viilettävät tällä hetkellä Tapparan kaksi ehkäpä vaarallisinta laituria. Ahtolan tehot ovat olleet viime aikoina vähän kateissa, mutta sitä ei voi kiistää etteikö mies olisi vaarallinen maalintekijä. Erkinjuntti taas on tällä hetkellä Tapparan ehdottomasti paras hyökkääjä.

Oikeita koostumuksia nähtävästi haetaan edelleen, kun kokoonpano muokkautuu jokaiseen peliin erityisesti hyökkääjistön osalta. Itse ihmettelen lähinnä sitä, miksei hyvin toiminutta Lähde-Vänttinen-Pekkala-kolmikkoa ole Vänän paluun jälkeen kokeiltu ollenkaan. Palolakin tehoistaan ja hyvistä esityksistään huolimatta tuntuu tippuvan jatkuvasti pienemmälle peliajalle. No, mulla on kyllä yhtä kova luotto Dufvaan kun mitä sillä Sashaan.

jonsse:
Kokoonpano näyttää oikein hyviltä! Luottavainen on olo illan peliä kohtaan  :)

Narrien "nimetön ja kädetön" kokoonpano tänää:
Kiva nähdä tänää näitä nuoria lupauksia kaukaloissa useempikin.
Ruuttu vs Barkov ;)

Hardt - Filppula - Ruuttu
Lahti - Kerälä - Pulkkinen
Ruutu - Hahl - Rita
Mäki - Heino - Tyrväinen

Nordlund - Dehner
Eronen - Väänänen
Niemi - Klingberg

Tuohimaa (Hetenyi)

Hooligan:
Pitkästä aikaa sellanen kutina, että Tappara vie tämän pelin. Laitoin 2 pitkäänvetoonkin, niinkin vaatimattomalla kertoimella, kun 5.90.
Taas on kenttiä sekotettu aikas paljon, mutta onko kentälliset sitten nämä kun peli alkaa, vai onko tää taas dufvan kikkailua. Hyvä että Metsola on maalissa. Nyt taas huippupeli ja alkais lunastaa niitä odotuksia, mitä itselläni ainakin oli ennen kauden alkua.

Mr.Peter:
Kyllä mä uskon, että voitto tässäkin pelissä on mahdollinen. Siellä näyttää olevan kaksi selkeästi hyökkäävää ketjua ja kaksi puolustavampaa.
Jos peli toimii samoin, tai ehkä paremminkin kuin ässät pelissä, niin kyl voitto on hyvinkin tulossa.
Toivotaan ainakin...

juujep:
Itse olisin pitäytynyt Porissa pelanneessa ykkösketjussa parin asian takia 1.se toimi 2.Barkov ei ole vielä fyysisesti valmis 18-20 minuutin peluutukseen kun Juntin taas soisi pelaavan tälläisen minuuttimäärän. Ekbom vois jättää nappisyötöt vastustajalle pois. Ja Viktorille tsemppiä paikkauksiin puolustuspäässä kun pakkikaveri pyllähtää persiilleen, jonka jälkeen säntäilee kuin sokee kana ilman päämäärää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta