Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigaseurojen taloudet

<< < (89/122) > >>

toinen aalto:
Jos näin on oikeasti käynyt, niin ihmetyttää että näihin lähdetään mukaan yhä vain. " lähetä mulle 300 teur, niin mä järkkään sulle sitten 35 Meur " just joo.

Täikampa:
Ilveksen peleissä pyöri taululla jossain vaiheessa komeet mainoksen tästä Sunny Car Centeristä. Mahtoko se olla vielä Jokereidenkin kanssa tekemisissä?

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: kyynaama - Elokuu 26, 2014, 20:52:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MailMan#14 - Elokuu 26, 2014, 19:42:16 ---
Eikös tämä Sunny Car Center ollut myös ainakin Ilveksen ja Bluesin sponssi?

IL:Sunny Car Centeriä vedätetty

--- Lainaus päättyy ---
Tälle on kyll tullut vähän hekoteltua nyt parina päivänä. Uskomatonta että aikuinen mies voi pyllyillä noin raakasti. Jos joku kuulostaa liian hyvältä, se ei todennäköisesti ole totta.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä ei kyllä yksinkertaisesti voi olla totta. Ei kukaan bisnesmies voi olla noin tyhmä. Eihän? Julkisuustemppua epäilen.

Vilttitossu:
Ellen ihan väärin ole kuullut/asiaa käsittänyt, ni Ilmeisesti E Honkalehto on tässä casessa jotenkin mukana...
Jos olen väärässä, ni korjatkaa, en halua levittää väärää informaatioo...

MailMan#14:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Elokuu 26, 2014, 22:19:50 ---Ellen ihan väärin ole kuullut/asiaa käsittänyt, ni Ilmeisesti E Honkalehto on tässä casessa jotenkin mukana...
Jos olen väärässä, ni korjatkaa, en halua levittää väärää informaatioo...

--- Lainaus päättyy ---
Voisi ainakin hyvin kuvitella että näin olisi. Piiri pieni pyörii. Markku Ritaluoma ainakin istuu HPK:n hallituksessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta