Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigaseurojen taloudet

<< < (48/122) > >>

HILPARA:
Täsmennän. Ensiksikin molempien talousluvut ovat erittäin huolestuttavat. Pelillisesti molempiin on toivottavasti positiivisia uutisia luvassa. Huolimatta "Tapparasta käyttämästäsi luuserijengi termistä huolimatta (toinen viestiketju)". Selvennyksenä oli tilanne huono tai huonompi en pystyisi omasta kiekkojoukkueestani käyttämään termiä "luuserijengi" koskaan. Tuskin kukaan muukkaan Tapparan kannattaja?

Olen lähtökohtaisesti ajatellut että sivusto on tapparan tai tapparaa lähellä olevien henkilöiden kommentointi "areena". Minusta on hyvä jos muutkin kuin tapparatakiekon ystävät kommentoivat tai ottavat osaa keskusteluun, mielellään oman "seuran väreissä". Jos joku kääntää lähes kaikki uutiset negatiiviseksi tapparaa ajatellen tämä jurppii ." Innokkaimmat provokaattorit" ovat voineet keljuilla melko pitkään sivustoilla tapparakiekon "kannatajina"? Miten on sinun kohdallasi, mikä on suosikki joukkueesi (kolme seppää)? (vilpittömästi Hilpara, Tapparan kannattaja) Tämä ei pitäisi olla paha kysymys??

Taitetaan sanan säilää mutta reilusti ja reiluista lähtökohdista?

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: HILPARA - Heinäkuu 25, 2011, 21:59:31 ---Tuskin kukaan muukkaan Tapparan kannattaja?

Olen lähtökohtaisesti ajatellut että sivusto on tapparan tai tapparaa lähellä olevien henkilöiden kommentointi "areena". Minusta on hyvä jos muutkin kuin tapparatakiekon ystävät kommentoivat tai ottavat osaa keskusteluun, mielellään oman "seuran väreissä". Jos joku kääntää lähes kaikki uutiset negatiiviseksi tapparaa ajatellen tämä jurppii ."

--- Lainaus päättyy ---

En nyt oikein ymmärrä ajatusmaailmaasi. Jokainen näkee silmillään Tapparan talousluvut ja sijoitukset viime vuosilta, ei sitä pysty edes "fanipoika" sisällään kääntäämään myönteisesti. Tosiasia on se että on mennyt perseelleen ja huolestuttaa seuran valuminen alaspäin, tätäkö ei saa tuoda palstalla esille jos on Tapparan kannattaja henkeen vereen?

Itse ainakin pystyn antamaan positiivista palautetta jos niikseen tulee, valitettavasti viime aikoina ja vuosina kehut ovat menneet korkeintaan yksittäisille pelaajille ja haukut seurajohdolle vaikka tilanteen pitäisi olla päinvastoin.

Minä en todellakaan näiden seikkojen valossa kyseenalaista tappalaisuuttani millään muotoa jos sanon että perseelleen on viime aikoina mennyt.

HILPARA:
Hei Coly! Tarkoitukseni ei ollut missään tapauksessa ehkäistä negatiivisen tai minkään  palauteen tai reippaan keskustelun käymistä. Herätti vain kysymyksiä jos joku laittaa yli viisisataa pääsääntöisesti negatiivista viestä tapparasta?

Kiitoksia myös termistäsi "tapparapoika" tämä lämmitti sydäntä oikein paljon. Uskaltauduin samaan sanaleikkiin ja arvioimallasi skaalalla  kutsun sinua "tapparavaipaksi" tai "pikkeeksi silmäkulmassa". Toivottavasti huumorisi kestää tämän? Jos pojat ovat noin 15- 20 vuotiaita niin termit sopivat skaalaan.

Nyt mentiin sivuraiteille ja tarkoitus ei ollut loukata ketään (etenkään Colya). Olen vain huomannut että jotkin "mystiset tahot" jatkuvasti haluavat provosoida muuten varsin mukavasti soljuvaa keskeustelua meidän suosikkijoukkueesta TAPPARASTA:

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: HILPARA - Heinäkuu 25, 2011, 21:59:31 ---Jos joku kääntää lähes kaikki uutiset negatiiviseksi tapparaa ajatellen tämä jurppii
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä - olen kutsunut viime kauden joukkuetta nimellä "luuserijengi" ja mielestäni se oli useissa peleissä täysin ansaittua. Muutamien pelaajien selkä suoreni häpeällisen nopeasti ja osa oli selkeästi ottanut leipäpapin asenteen. Jos pelaajista huokuu luovuttamisen tunne, ei minua tarvitse odottaa lippuluukulla. Monien muiden maiden palloilukulttuureissa olisi nähty ehkä kovempiakin reaktioita ja ehkäpä norjalaisen jäätikköpurjehtijan mukaan nimetyn kadun varrella sijaitsevassa hallissa olisi jäälle lentänyt pakastettua siipikarjaa.

Kyllä - olen kritisoinut seuran viime aikojen toimintaa ja suhtautunut useampiinkin viimeaikaisiin uutisiin ehkäpä liiankin negatiivisesti, mutta olen luonteeltani realistispessimisti ja kannattamani joukkueen kehityksen suunta on huolestuttanut jo vuosia. Toisaalta voi todeta, että muutamilla tuntuu olevan asenteena se, että kaikki on hienosti ja täältä tullaan elämä, vaikka "tankit vyöryisivät Bagdadin kaduilla". Luonnollisesti tällainen synnyttää myös vastareaktioita ainakin niissä, jotka ovat istuneet lehtereillä silloin, kun joukkue oli yksi Suurista. Ei se riitä itselleni, että ei kuitenkaan olla ihan niin huonoja kuin joku totaalisesti asiansa sotkenut.

Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että joukkueen rakentamisessa ollaan oikealla tiellä, vaikka etenkin joukkueen hyökkäyskalusto onkin täynnä kysymysmerkkejä. Nyt on kuitenkin nähtävissä selkeä linja ja valmennuksen kädenjälki pelaajien hankinnassa sekä pyrkimys pitkäjänteisempään rakennustyöhön. Hirvosen jatko on tässä tilanteessa oikea ratkaisu ja jos joukkueen viime kausien alisuorittajista tai lopullista läpimurtoa hakeneista pelaajista saadaan paras irti, on menestyminenkin mahdollista.

Seuran toiminnassa kokonaisuutena näen edelleen huomattavasti parantamisen varaa ja mielestäni kritiikki sinnekin suuntaan on ansaittua. Jos minut sen perusteella luokitellaan kuuluvan "Mystiseen tahoon", olkoon niin.

Anteeksi kaikilta, jos keskustelu ei solju minun takiani "mukavasti" silloin, kun jäädään ulos pudotuspeleistä ja tehdään puoli miljoonaa miinusta.

Volvo#27:
Hyvää tekstiä mm. Kolmelta Sepältä ja Colylta. Halipusutellaan, kun on sen paikka. Tässä organisaatiossa sille vain ei ihan joka päivä ole aihetta. Jos haluaa mukavasti soljuvaa keskustelua, niin kaksplus on kaverin mukaan oiva paikka sille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta