Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Liigaseurojen taloudet

<< < (44/122) > >>

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: isokasi - Marraskuu 25, 2010, 06:11:00 ---Mutta Genoway ei mennyt..

--- Lainaus päättyy ---

Mistä muuten näiden "maasta poistuneiden" pelaajien verotietoja löytyy?

Lista osoittaa kyllä kohtuullisen hyvin, kuinka älyttömiä palkkioita joissakin seuroissa maksetaan. Tamperelaisseurat näyttäisivät olevan maltillisimmasta päästä tässä mielessä, vaikka joukossa jokunen ohilaukaus onkin.

hat3breeder:

Paljonkohan Leimun palkka nousi viime kaudesta?

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Marraskuu 25, 2010, 11:20:35 ---
Paljonkohan Leimun palkka nousi viime kaudesta?

--- Lainaus päättyy ---
Ja paljonko Topon palkka putosi? Jos Tappara maksaa edes lähelle tuon saman, niin aika paljon ylihintaa on.

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Marraskuu 25, 2010, 18:13:50 ---Ja paljonko Topon palkka putosi? Jos Tappara maksaa edes lähelle tuon saman, niin aika paljon ylihintaa on.

--- Lainaus päättyy ---

Topon oma pyynti kesän korvilla oli huhujen mukaan 2 vuoden sopimus ja 150 000€/kausi - yhden vuoden sopimuksesta tiettävästi enemmän. Kyllä tuosta Saipan maksamasta summasta on siis oletettavasti tultu ainakin hieman alaspäin.

Hende:
Mun mielestä Topo on ollu silti palkkansa väärti. Jos katotaan pisteitä ni eihän se ikinä mitään 50 pinnan kausia oo pelannu. (Puolittainen mutu, jos olen väärässä niin korjatkaa!!!) Näillä näkymin suunnilleen samaa tasoa mitä muutkin kaudet.

Mun mielestä Topo on sen luokan pelimies, että ku pahvin kirjoittaa ni suunnilleen tietää mitä saa. Hieno mies!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta