Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ässät-Tappara 19.11.11

<< < (9/10) > >>

Jarzo:
Ei voi muuta sanoa, että Hieno Suoritus !

Mr.Peter:
No niin, kyllä mä vähän veikkailinkin voittoa tänään. Äijiä varmaan otti pannuun tosi pahasti kalpatappio, joten
varmasti silläkin oli oma vaikutuksensa. Se on kumma homma, että kun 2 pelaajaa tulee takasin sairaslomalta, niin
peli alkaa kääntyä. Nyt kun saataisiin jonkinlainen voittoputki käyntiin, niin kyl mä luulen, että tollasella
pelillä ja asenteella päästään joulua viettämään jo sääliviivan päällä.
Hieno ja tärkeä voitto...hyvä äijät!!!!

taappara:
Tässä muutamia kommentteja Ässien keskustelupalstalta ottelun jälkeen:

"Sellainen matsi. Epätodellisen paskaa tuuria jälleen kerran. Sitten tuo ***** oksettava Duffakiekko.. Hyi saatana!"

"Uimalakin antikiekko-pelikirja puree taas johtoasemassa. Kiinnostavaa katsoa tuollaista paskasumppua"

"Duffan jääkiekko ei kyllä katsojan silmiä hivele. Taidolle ei ole siinä mitään sijaa. Ei mikään ihme, että ulostettiin Jypistä."


Muistatteko kun mekin täällä kirosimme näitä samoja asioita viime ja toissa vuonna?  ;)
Dufva on saanut hommansa tehtyä!

HuiHai:
Joo ja Jatkoajassa itkettiin tuomarityöskentelyä. Ainahan on hyvä hakea tekosyitä muista :D

Bouma:
Tärkeä voitto ehdottomasti, peli nyt ei silmiä hivellyt mutta pakkohan se peli on tappaa johtoasemassa. Kokoajan parannusta näkyvissä, onneksi EJ on takaisin joka nostaa joukkuehenkeä varmasti omalla pelillään ja onnistumisillaan.

Leimu oli todella näkymätön...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta