Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja kevät 2012 - kevät 2014

<< < (164/180) > >>

peterra:
Niin no tässä on ollut kaksi alkukautta, jossa Rautakorpi on ollut päävalmentaja ja räpellys on ollut identtistä :D

Syyskuu ei oo Tapparan kuukausi, lokakuu toivottavasti tuo valoa jo vähäsen. Kuitenkin tää on jo niin tuttua viime kausilta, että en edes tiedä viittiiks tätä kommentoida :D

Lare:
Tuloksista en olisi niinkään huolissani mutta onhan mm. peluuttaminen ja erikoistilannepelaaminen ihan kammottavaa tällä hetkellä. Reagoida pelin sisällä kyllä pitää, mutta onhan toi nyt naurettavaa vetää yvtä viidellä hyökkääjälle ja istuttaa Aaltoa ja Kolomatisia penkillä. Ja hetken päästä sitten kehissä taas yhtä aikaa kolme pakkia. Toinen suuresti huolestuttava asia on pelaajien selvä kurittomuus ja mm. osittain siitä johtuvat hölmöilyt - tyyppiesimerkki tästä mm. eilisessä Lukko-matsissa Kousan maalia edeltäneet jäähyt ja tänään kavennuksen jälkeen otettu väärä vaihto.

Viime kausina pelissä on ollut näkyvissä valoa tunnelin päässä mutta tää lähtö muistuttaa enemmän näitä Hirvos- ja Saarisaikoja. Ehkä se tästä, mielelläni olen väärässä ja lokakuussa homma lähtee uuteen nousuun.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Syyskuu 27, 2014, 18:28:36 ---Viime kausina pelissä on ollut näkyvissä valoa tunnelin päässä mutta tää lähtö muistuttaa enemmän näitä Hirvos- ja Saarisaikoja. Ehkä se tästä, mielelläni olen väärässä ja lokakuussa homma lähtee uuteen nousuun.

--- Lainaus päättyy ---

Minun mielestä tämä nyt on taas vähän sellaista itselleen valehtelemista ja turhan paniikin luomista. Ihan järkyttävää paskaa oli viime syksy(kin) ja silloin peli myös ihan katastrofaalisen näköistä, huomattavasti pahempaa kuin nyt on ollut.

Ketjukoostumiset on kyllä käsittämättömät esim. ylivoimalla. En tiedä onko tuossa joku hajoita ja hallitse taustalla, mutta aivan järjetön ja tulokseton se on.

Corkscrew:
Peli ei ollut viime kaudella tässä vaiheessa näin huonoa. Toki 8:n pelin jälkeen oli koossa 10 pistettä kuten nytkin, mutta viitteitä selvästi paremmasta oli havaittavissa jo kauden 6:ssa ja 8:ssa pelissä (Jokereita ja JYPiä vastaan kotona). 9:s peli hävittiin Kärpille, sen jälkeen kuusi voittoa putkeen peleissä 10-15. Eli kovin kauan ei enää ole varaa hakea peliä, jos näitä vertauksia viime kausiin halutaan jatkaa ja tappioita selitellä sillä että "kyllä se kohta lähtee, kun ennenkin on lähtenyt".

Skeletor:
Paniikinlietsojat taas vauhdissa. Viime kaudella Tappara hävisi Kerholle alkukaudesta 6-1 ja se oli huonoin peli, mitä olen aikoihin nähnyt. Paljon huonompi, kuin tänään nähty. Joka pelissä maalintekopaikkoja on enemmän kuin vastustajilla. Pitäisi vain osua paikoista. Sitten olen huolissani, kun paikoille ei päästä. Pelissä on tietty rakenne, joka luo maalipaikkoja. Katsotaan kahden kuukauden päästä, kuinka lietsojat ovat taas hiljentyneet....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta