Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja kevät 2012 - kevät 2014

<< < (64/180) > >>

grassinen:

--- Lainaus käyttäjältä: tonselmi - Maaliskuu 06, 2013, 19:50:30 ---En nyt jaksa selata, mutta halusiko joku ihan oikeasti, vakavissaan Rautakorven jossain vaiheessa ulos?

--- Lainaus päättyy ---

Itse en moista muista lukeneeni, enkä jaksa selata, mutta ilmeisesti jos pari niin sanoo tässä jo. Itse en halua JR:ää mihinkään Tapparasta, Tappara menestyy aina kun on Rautakorven rautasessa puristuksessa! :)
Todellakin hienoo, että jo ensimmäisenä kautena näyttää näin hyvältä, en ennen kautta ihan uskonut, että mestaruutta joukkue voisi nappasta JR:n paluun ekalla kaudella, mutta hyvää menestystä povasin kuitenkin. Mutta nyt tässä vaiheessa voi hyvin jo ensimmäisellä Rautakorven paluu kaudella odottaa ihan sitä kirkkaintakin! Good job as allways!

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: tonselmi - Maaliskuu 06, 2013, 19:50:30 ---En nyt jaksa selata, mutta halusiko joku ihan oikeasti, vakavissaan Rautakorven jossain vaiheessa ulos?

--- Lainaus päättyy ---
Juu kyllä täällä silloin joskus syys-lokakuussa sen suuntaista muutamat kirjoitteli. Itse olin silloin hermoromahduksen partaalla kun luin niitä juttuja täällä  :)

Linden #16:
Täytyy myöntää, että itse kritisoin tai lähinnä olin pirun epäileväinen silloin kun syksyllä uusi pelitapa tökki. Mutta en nyt ihan ulos Jukkaa vaatinut sentään.
Nyt täytyy kyllä kehaista, että ihme velho on kyllä tuo JR. Jos joku liitto on taivaassa solmittu niin se on Rautakorpi ja Tappara.
Kuinka loppujen lopuksi lyhyessä ajassa Jukka on saanut koutsattua aika rajustikkin uudistuneesta porukasta pelitavaltaan melko ylivoimaisen joukkueen.
Eihän me ennen kautta paperilla kuitenkaan ihan vahvin ryhmä oltu, mutta nyt monet joukkueet todella tuskailevat meidän kanssa. Ja kyllä ollaan todella v-mäinen porukka tällä hetkellä kun päästään johtoasemaan. Ne alkukauden johtojen hukkamiiset ja sulamiset ovat muisto vain.

Kunnia niille kelle se kuuluu. Hyvä Tappara, Hyvä Jukka, Hyvä Mikki ja Hyvä me :)

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Lokakuu 27, 2012, 11:37:47 ---Vaikka meneekin paskasti niin onneksi meillä on oikea valmentaja nyt ja tulevaisuudessa puikoissa. Kaikki muu itkeminen on paskaa.

--- Lainaus päättyy ---

Piti hiukan lukea mitä kaikkea sieltä löytyy. Omalta kohdaltani kaikki oleellinen tuli tuolloin lokakuun loskassa sanottua. :)

Mazza:
En jaksa selata noita vanhoja sivuja mutta sen muistan että huolissaan tuli oltua, etenkin koska kotipelit olivat täyttä paskaa. Viime kauden konttaaminen, isot satsaukset tähän kauteen ja sitten lammasmaiset esitykset Hakametsässä, se oli kuin pahaa unta. Hienosti joukkue on itsensä löytänyt, ja noussut vaikeuksien kautta aivan liigakärkeen. Se noissa ensimmäisen 16 kierroksen ongelmissa on hyvää, että Tappara ei joudu lähtemään minään erityisenä ennakkosuosikkina playoffeihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta