Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Lukko-Tappara 05.11.11

<< < (2/8) > >>

jonsse:
Nyt on Metsolalla hyvä näytönpaikka! Toivotaan että onnistuu hyvin  :)

Mr.Peter:
Tärkeä ottelu tulossa! Nyt tekisi joukkueen hengen kannalta hyvää jos vihdoin saataisiin se vierasvoitto ja
samalla päästäisiin viivan yläpuolelle...olisi kyllä syyskauden mestaruus tuollainen ;)
Vähän yllätyin Metsolan komennuksesta, mutta toivotaan, että Juha ottaa koppeja.
Hyvä, että Tenute pääsi mukaan, muutenkin tuo kokoonpano vaikuttaa nyt ihan ok:lta. Seuraava jännityksen kohde
onkin, että mitä joukkueessa alkaa tapahtumaan maaottelutauolla.
Illan kysymys onkin ollaanko jälleen sääliviivasta 5 pistettä jäljessä vai viivan päällä...? Se on paljon se.

Hooligan:

--- Lainaus käyttäjältä: jonsse - Marraskuu 05, 2011, 14:04:15 ---Nyt on Metsolalla hyvä näytönpaikka! Toivotaan että onnistuu hyvin  :)

--- Lainaus päättyy ---

Mä oon taas pitäny Metsolaa paljon parempana maalivahtina, mitä on Tapparassa esittänyt, mutta toivotaan että osoittaa mun olevan väärässä.

Rouhija:
Noniin, piste sieltä saatiin, vaikka en rehellisesti sanottuna tiedä, ansaittiinko oikeasti sitäkään. Toki upeasta taistelusta voidaan piste antaa. Jääkiekko on kuitenki maalintekopeli, ja rankkareilla ratkaistiin. Oikeutetusti enemmän pisteitä hallinnelle osapuolelle.

Loistavaa maalivahtipeliä Metsolta, ja loistavaa puolustusta Tapparalta. Omasta hyökkäyspelistä ei ollut tietoakaan.
Tälläisissäkin peleissä toimiva YV olisi elintärkeä. Nytkin mahdollisesti oltaisiin voitu YV:llä tehdä maali. Jos ja jos..

Tämä viikko oli aika kriittinen ja tuo Saipa-peli vähän harmittaa, mutta pisteet 5/9, niin olisi se huonomminkin voinut mennä kuitenkin.

Jarzo:
1 piste loistava saavutus... Lukolle peli olisi voinut olla helposti 5-0 eka erän jälkeen. A.Barkov, loistavia rankkareita... Tulee olemaan vielä semmoinen pelimies, että.... oksat pois !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta