Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Lukko 04.11.11

<< < (4/7) > >>

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Marraskuu 04, 2011, 13:15:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Marraskuu 04, 2011, 13:10:48 ---Kappas, peksikin jo mukana. Halme oikeutetusti tippui pois.
Ekbominkin taso tulee paremmin esille, kun ei tarvitse Halmeen kanssa pelata.

--- Lainaus päättyy ---

Hieman kuitenkin ihmettelen, että miksi Saravo pelaa juuri Ekbomin kanssa? Kummatkin puolustavia, jalalla melko hitaita pakkeja. Jos olisin itse saanut päättää, niin Liimatainen - Ekbom ja Saravo -Räty olisivat olleet toisiansa paremmin täydentävät pakkiparit.

--- Lainaus päättyy ---

Totta tuo kyllä.
Liimataiselle sopisi joku vähän varmempi pakkipariksi, niin hän saisi nousta vähän enemmän tukemaan hyökkäyksiäkin. Tuntuu hyvin pysyvän miehellä kiekko lavassa, eikä turhia jännitä.

tapparafaniii:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Marraskuu 04, 2011, 10:26:19 ---Lukolla taitaa edelleen olla heidän paras sentteri saikulla? Eli Perttu. Mutta kyllä se niiden ulkomaalaisvitja saa jatkuvasti kiekkoa maalille! Lukko pelaa lähes samalla tavalla YV:tä kuin HIFK? Rightin mies vetelee sieltä vasemmalta pisteen kaarelta ylämummoja. Ja viivasta kutia maalille ja kaikki irtokiekot sisään? Meidän hyökkääjät saa kyllä blokattua viivasta mutta pakit ei pääse kaarelta tulleiden kiekkojen eteen, kun pelaavat liian pientä boksia? Toivottavasti Lukko ylihyökkää ihan sairaasti niin päästään sieltä kiekonriistojen kautta vastaisku maaleihin! Metsola saattaisi olla parempi vaihtoehto tänään maaliin jos tulee ylivoimahyökkäyksiä omiin?

--- Lainaus päättyy ---
Joo Perttu on pois ja viivatykki Aaltokaan ei pelaa eli pientä "helpotusta" Lukon ylivoiman suhteen Tapparalle.

passivemonkey:
Tärkeä matsi. Tästä voitto, niin huomenna on henkisesti helpompaa voittaa Raumalla. Melkeinpä toivon, että Tappara ei tänään montaa ylivoimaa saa, koska peli on parempaa 5-5 pelattaessa. Usko on valtaisa siihen, että tästä raavitaan vaikka väkisin voitto. Pikkuhiljaa alkaa tunnelmat nousta, täytynee kohta alkaa raahautumaan Hakametsään päin. Toivottavasti yleisö löytää tänäänkin paikanpäälle, meitä on ihan mukavasti viime peleissä paikalla ollut!

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: marjaliisa - Marraskuu 04, 2011, 10:14:29 ---Puhuin kylläkin kevään alusta, eli tammikuusta. Mutta joo tänään on jännäpeli.Ja sekintuo tuoo lisää jännitystä kun lukolla on noronen maalissa,ainakin minulle . Noronen on yks mun lempimaalivahdeista.

--- Lainaus päättyy ---

No mun mielestä tammi, helmi ja maaliskuu on vielä talvea :D Ei tammikuuta nyt kevääks voi sanoa. Muttajoo, Noronen kuumenee tänään ja imasee 6 maalia.

marusak1:
Hieno voitto ja hyvin ansaittu nollapeli Niemiselle  yks virhe tuli ekassa erässä joka ei onneksim kostautunut   HYVÄ NIEMINEN JA TAPPARA

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta