Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Pelicans 29.10.11

<< < (7/10) > >>

jallu_tane:
Lähin kattoon tänään hyvää peliä, ja se saatin. Eka erä oli täysin meidän ja yks parhaista eristä mitä oon nähny tän kauden Tapparalta.
Toinen erä oli pelsujen, kolmas meni aika tasan. Vedot Tapparalle.
Ainakin 2 pst oltais ansaittu, mutta ei tänään.

Mut tosiasia on, et pisteitä täytyis kaivaa. Tällä pelillä kyllä niitä tulee.

tukkajukka2012:
Barkovilta toki välillä huonompi peli,mutta se poika saanu jo nyt 16vuotiaana ihan liikaa pyöritystä. Nyt pitäs lehtimiesten ja fanejenkin antaa pojan olla.

Tän päivän pelistä mun mielestä näkyi todella selkeesti materiaalin ero.
Mielestäni tappara taisteli paljon pelsua paremmin. Myöskin joukkuepelaaminen tappralla parempaa. Ja jopa jotkut pelitapaan liittyvät asiat oli paremmalla tolalla kun pelsulla.

Mutta meiän äijjistä ei yksikään pääsisi pelsujen ykköskenttään ja maalivahti tietysti ihan eri planeetalta. Ni ei oo RDllekään helppo homma saada tota käännettyä voitoks. Nyt tarvittas se ykkössentteri minkä pitäs vielä oikeesti olla aivan huippu. Ja se lapa oikeella pelaava kiekollinen pakki. Ja kyllä se ykkösveskarikin pitää olla jos halutaan edes haaveilla 8 sakkiin.

Ymmärrän toki Leinosen ja kumppanien tuskan. Ensin pitäs myydä muutama ukko. Mutta kuka ostaa näitä jamppoja? Halme,ekbom,makkonen,männikkö,leimu jnejne.


Mazza:
Barkov pitää kiekkoa ja rakentaa peliä, siinä tulee väkisinkin joskus joku virhe mutta olen kyllä hämmästellyt niiden vähyyttä tähän mennessä. Tänään Lasch vei kiekon kertaalleen takakarvaamalla oman sinisen alla, olihan se RD:n pelitapa huomioiden kuritonta pelaamista mutta vastapainoksi nähtiin enemmän peliä edistäviä suorituksia, plussalle jäätiin oman tuntumani mukaan. Sasha tarjosi monta kertaa itsensä pelattavaksi keskialueella, johon pakkien oli hyvä avata peliä. Nuori mies on myös ainoa sentteri tällä hetkellä joka osaa ja pystyy rauhoittamaan pelin ylivoimalla, siinä on jo kaksi sellaista osa-aluetta joilla hän tällä menolla on monena iltana joukkueen ykkössentteri.
  

Ljpp:
Luulen että Dufva tietää täsmälleen mitä tekee Barkovin kanssa - onhan hän hiljattain ajanut sisään Sami Vatasenkin. Barkoville on annettu laitaan Ahtola ja Peltola, jotka ovat ison työmäärän tekeviä kahden suunan hyökkääjiä. Laitamiehet täten tukevat nuoren pojan mahdollista virheherkkyytä. Ja toisaalta, kyllä ottelukuormakin varmasta alkaa kohta tuntua Juniorin jäsenissä, sillä nytkin pelattiin peräkkäisinä päivinä ja vastuuta on tullut kohtalaisen paljon.

DICKINSON:
Tänään oltais ansaittu ainakin piste, hyvää peliä lukuunottamatta 2erää.
Alkaa huolestuttamaan että millä tämä joukkue saadaan oikeasti ottamaan pisteitä? minimi tavoite eli sijat 7-10 alkaa myös karkaamaan..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta