Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 28.10.11

<< < (8/9) > >>

taappara:
Kerrankin näin, että Tappara nousee Ilvestä vastaan. Toisin päin se on kyllä viime vuonna mennyt enemmän. Pari viestiä ylempänä kehutaan Nessua. Saisinko syyn? Mitä tapahtui?

siika:

--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Lokakuu 28, 2011, 21:07:41 ---Puolustuksen ykköset taisteli 33 ja 35 min, joten varmasti painaa jaloissa. Huomenna tarvitaan muita vastuunkantajia.

--- Lainaus päättyy ---

Jätetään vaan aamujäät väliin, niin kyllä se siitä.

Mutta itse peliin: Mitä aiemmin olen nähnyt, niin yleensä Tappara on tullut pelin alkuun kovaa, mutta nyt ei. Paukut jätettiin näemmä loppupeliin. Huomenna piste enemmän kiitos.

Globe:
Paikanpäällä nähtynä makea voitto. Jatkoaikavoitto on makeinta. 2 erää Tappara oli hidas ja hävisi kaksinkamppailut, 3. erässä Tra kävi ylhäältä voimakkaasti ilveksiin kiinni, sitä olisi pitänyt harrastaa alusta asti..se ratkaisi ottelun, ilves oli täysin kusessa karvauksen kanssa. Huippufiilis, Dufva on meikän suosikki! Ja Barkov on 16-vuotiaana kuin 25-vuotias konkari, hattu päästä!

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Lokakuu 28, 2011, 22:46:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: eetoli - Lokakuu 28, 2011, 22:33:12 ---[Tilanne olisi ollut vielä paikattavissa, jonsei Koistinen olisi lähtenyt hakemaan vuoden niittiä Tenutesta. Oma paikka jäi säntäämisellä tyhjäksi ja sieltähän se maali taidokkaasti tehtiinkin.
--- Lainaus päättyy ---
Sen verran mitä olen Koistisen peliä tällä kaudella nähnyt (en kovin paljoa), niin herran otteista on paistanut melkoinen ylimielisyys - kuten tässäkin tilanteessa.

--- Lainaus päättyy ---
Jotain tuollaista, ylimielisyyttä, luulee olevansa liigan liideri. Pelin nähneenä (niin sponsoroitu Ipan peli, en itse maksanu) on rohkea kiekon kanssa, mutta ei jäätävä, katastrofivaara tässä hepussa. Nyt on pelejä alla, sm-liigan mukaan peliaika 22:15 ja pisteet 12 ja +/- saldo -7 ja ikää 29v.
Näillä näytöillä pelaa jatkossakin Ilveksessä.

nuuskamuikkunen78:
Tärkeät pinnat huonolla pelillä.Tosin moisella ei voiteta kuin Ilves,matka on pitkä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta