Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Ilves-Tappara 28.10.11

<< < (3/9) > >>

Rouhija:
Ekbom pelasi viime pelissä mun mielestä ainakin ihan kohtuullisesti, jotenkin outoa, että hän ei saanut jatkaa vaan halme nostettiin tilalle.

Toivottavasti meillekin tulisi joskus kiinteämmät ketjukokonaisuudet, koska tuollaisessa lotossa ei ole kuin huonoja puolia.
Toki loukkaantumiset sotkee, mutta kuitenkin..

teepee:
Pakko yhtyä kahden edellisen kirjotuksiin. Aika käsittämätöntä, että Ekbom pistetty villaan! Pelas kuitenkin viime matsissa mun mielestä tosi hyvin ja avas peliä järkevästi. Aika seitinohut näyttöpaikka annettiin kaverille.

tomppa94:
Joo-o Halme ja Elorinne, ei kyllä hyvä heilu sen suhteen, että Elorinne, joka ollu loukkaantuneena saa viereelleen tunarin.

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: teepee - Lokakuu 28, 2011, 12:55:11 ---Pakko yhtyä kahden edellisen kirjotuksiin. Aika käsittämätöntä, että Ekbom pistetty villaan! Pelas kuitenkin viime matsissa mun mielestä tosi hyvin ja avas peliä järkevästi. Aika seitinohut näyttöpaikka annettiin kaverille.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Ei kyllä Halmeella pitäisi olla mitään asiaa kokoonpanoon, mutta siellä hän kumminkin on. Voisikohan vanha vaiva vielä hieman vaivata Ekbomia? Muuten en kyllä käsitä, miksei saa pelata. Hyökkäys näyttää mielenkiintoiselta. Ei erityisen hyvältä, mutta ei huonoltakaan. Lähde ja Pekkala saavat toivottavasti vastuuta, vaikka nelosessa ovatkin. Palolalla näytönpaikka ykkösessä. En olisi ehkä suoraan sairastuvalta häntä sinne pistänyt, vaan Tenuten esim. mielummin, mutta toivotaan, että tulosta tulee. Järvinen myös viltissä, mikä hieman ihmetyttää, vaikka huonosti onkin pelannut, mutta kun Tallberg ja Tenute joutuvat vetämään senttereinä, niin ei hyvä.

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Lokakuu 28, 2011, 14:09:40 ---Järvinen myös viltissä, mikä hieman ihmetyttää, vaikka huonosti onkin pelannut, mutta kun Tallberg ja Tenute joutuvat vetämään senttereinä, niin ei hyvä.

--- Lainaus päättyy ---

Järvinen ei liene Dufvan suosiossa, jonka filosofiassa pelaaja voi olla pienikokoinen, jos on taidoiltaan muuten liigan kärkipäätä. Alemmissa ketjuissa ei katsella kääpiöheimolaisia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta