Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 08.10.11

<< < (9/10) > >>

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: Gobraza - Lokakuu 08, 2011, 15:47:20 ---Ei olis ikinä uskonut, että tämä päivä tulee mutta ostin Urpon netistä tämän pelin! 9 Eurolle toivoisi nyt tänään sitten vastiketta  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti Urhon nettipelit nyt alkaa toimimaan niille jotka rahojaan laittaa. Alkaa oleen aika Urpot noi hinnat jos 9e pelistä vaikka toimiskin. Pari vuotta aikaa oli vielä 6e. Itellä oli viimekaudella Urho total kaapeliin soneralta ja en oo vielä ottanu uutta, kun kaksi kertaa kävi ettei Tapparan peli näkynytkään. Oon reklamoinu ja viat on muka korjattu. Odottelen tarjousta. Nyt oon pystynyt katseleen pari peliä kun sonera turku on tarjonnu ilmaisia maistiaisia.
Itse päivän peliin.
En kattellu kuin kolmannen lopun ja se olikin aikas makiaa. Tuukka on terottanut kirveensä, kaksi maalia tänään joista jälkimmäinen ratkaisi kolme pojoa. Maali itsessään oli melkonen tykki ylämummeliin. Kelpaa kattella uudestaankin. Todella tärkeet pisteet vähän aneemiselta HPK:lta jonka paras pelaaja kuluvalla kaudella on ollut Naru Piispanen. Aika uskomatonta.Ylöspäin mennään ja tämäkin voitto antaa hemmetisti voimia ja itseluottamusta joukkueelle. Dufva on kääntäny laivan. Katsellaan minne käy matka.
Edit:
Tuomareiden munattomuus olla vaihtamatta huomaamattomuuttaan Tenuten kolhimisesta kolmannen erän ratkaisuhetkillä oli farssi. Vaikka joukkue on jo alivoimalla ei tollasta voi katsoa sormien läpi missään tilanteessa. Keränen Sorakangas ei hyvältä näytä teitte ittestänne tänään pellejä.

Mr.Peter:
Oli kyllä viihdyttävä peli ja sai melkeen loppuun asti jännittää. Yllätyin vähän, että hpk on noin surkea joukkue
nykyään...ja se Tapparaankin huuhuiltu Zakrapan ei kyl mikään kaksinen pelimies ole.
Pyymäeltä hyvä peli ja muutenkin 4-kenttä oikeastaan oli se ykköskenttä. Hienoa peliä neloselta!
Itse ihmettelen tuomarien totaalista paskuutta sm-liigassa...tosin sitä olen ihmetellyt jo monta vuotta, enkä taida olla ainoa.
Tuli vaan mieleen, että jos hyökkäys olisi pikkuisen parempi, niin näistä ns. keskikastin/ peräpään joukkueista voisi tulla isompiakin
voittoja, on se RD vaan saanut niin hyvin homman toimimaan. Viel kun toimisi täydet 60 minuuttia.

Hyvä ilta...kiitos Tappara!

coly:
Kyllähän Kaijomaa muutaman kerran töppäili pahasti. Leimulta aivan käsittämätön pelinlukuvirhe tuossa 1-1 maalissa. Niemiselle varmasti vaikea päivä, ei ole hetkeen ollutkaan niin että harvakseltaa tulee Tapparan päähän kutia :D

Olisihan tämä peli pakko voittaa ja varsinkin tuollaisen pelin jälkeen. Mun mielestä Kerho nyt niin huono ollut vaan hiukan sellainen kuten Tapparakin joskus että tehdään uskomattomia virheitä. Naru-Arsi huikeissa liekeissä viime peleissä, huh uh  ::)

Pyymäki yllätti positiivisesti. Täydensi hienosti neloskenttää. Lisäksi pelaajista mieleen jäi Järvinen, puolustuksessa ikuinen syntipukkini Halme oli hyvällä pelipäällä, pakkiparina onkin mielenkiintoinen tapaus tämä Liimatainen, en tiedä voiko miehestä enempää kolmoskentän pakkia tulla mutta tässä olisi moneksi vuodeksi sellainen. Saa nähdä tapahtuu kun Ekbom ja Elorinne kuntoutuu.

Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi että voi olla Strömbergin pelit pian Tapparassa pelattu?

4_TRA:
Tuomarointia moittiviin ilmottaudun minäkin, ei menny heiltä loppu putkeen. Mäntylää rikottiin polvitaklauksella joka ei ollu vahinko, siitä ei kyllä 2 min ollut tarpeeksi. Sekä ne selkäänajot laidassa jäi huomiotta.
Makkonen on liian pehmeä, oli päätöserässäkin paikka runtata vastustaja laidan rakoon vaan kaartaa neitimäisesti pois. Leimu on ihan yössä, Saravolla kahden pakin hommat tehtävänä siinä parissa. Ekbom ja Elorinne, parantukaa pian! Alivoimassa on Vänttisen kokoinen aukko, tääkin pitäs saada äkkiä lootaan.

Mutta notkahduksen jälkeen peli parani kuitenkin ja tärkeät kolme pistettä :)

Mr.Peter:
Jaa röllin pelit pelattu tapparassa...no oon ajatellu, ei oo kyllä vakuuttanu, mutta tarvis saada joku samankokonen tai isompi
laituri sinne tilalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta