Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 08.10.11

<< < (6/10) > >>

HuiHai:

--- Lainaus käyttäjältä: Gobraza - Lokakuu 08, 2011, 15:47:20 ---Ei olis ikinä uskonut, että tämä päivä tulee mutta ostin Urpon netistä tämän pelin! 9 Eurolle toivoisi nyt tänään sitten vastiketta  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti Urho toimii  ;)

Itse kuuntelen radiosta.(Radio Janne) Toivon, ettei siellä ole enää niitä tylsiä selostajia, jotka aiemmin on selostanu pelit

jupetappara:

--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Lokakuu 08, 2011, 15:55:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Gobraza - Lokakuu 08, 2011, 15:47:20 ---Ei olis ikinä uskonut, että tämä päivä tulee mutta ostin Urpon netistä tämän pelin! 9 Eurolle toivoisi nyt tänään sitten vastiketta  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti Urho toimii  ;)

Itse kuuntelen radiosta.(Radio Janne) Toivon, ettei siellä ole enää niitä tylsiä selostajia, jotka aiemmin on selostanu pelit

--- Lainaus päättyy ---

Tylsiä ? se äijähän on legendaarinen :D ja kommentit sillä on mitäparhaimpia, sillon kun ne kritisoi hpk:ta  :D

HuiHai:

--- Lainaus käyttäjältä: jupetappara - Lokakuu 08, 2011, 16:02:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Lokakuu 08, 2011, 15:55:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Gobraza - Lokakuu 08, 2011, 15:47:20 ---Ei olis ikinä uskonut, että tämä päivä tulee mutta ostin Urpon netistä tämän pelin! 9 Eurolle toivoisi nyt tänään sitten vastiketta  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti Urho toimii  ;)

Itse kuuntelen radiosta.(Radio Janne) Toivon, ettei siellä ole enää niitä tylsiä selostajia, jotka aiemmin on selostanu pelit

--- Lainaus päättyy ---

Tylsiä ? se äijähän on legendaarinen :D ja kommentit sillä on mitäparhaimpia, sillon kun ne kritisoi hpk:ta  :D

--- Lainaus päättyy ---

Jaaha  ;D Mun mielestä kuulostaa tosi tylsältä.. Ainakin, kun on tottunu 957:n selostuksiin  ;)

EDIT, Kyllähän miehellä tuntuu hauskoja kommentteja olevan ;)

jupetappara:

--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Lokakuu 08, 2011, 16:03:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jupetappara - Lokakuu 08, 2011, 16:02:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HuiHai - Lokakuu 08, 2011, 15:55:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Gobraza - Lokakuu 08, 2011, 15:47:20 ---Ei olis ikinä uskonut, että tämä päivä tulee mutta ostin Urpon netistä tämän pelin! 9 Eurolle toivoisi nyt tänään sitten vastiketta  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti Urho toimii  ;)

Itse kuuntelen radiosta.(Radio Janne) Toivon, ettei siellä ole enää niitä tylsiä selostajia, jotka aiemmin on selostanu pelit

--- Lainaus päättyy ---

Tylsiä ? se äijähän on legendaarinen :D ja kommentit sillä on mitäparhaimpia, sillon kun ne kritisoi hpk:ta  :D

--- Lainaus päättyy ---

Jaaha  ;D Mun mielestä kuulostaa tosi tylsältä.. Ainakin, kun on tottunu 957:n selostuksiin  ;)

EDIT, Kyllähän miehellä tuntuu hauskoja kommentteja olevan ;)

--- Lainaus päättyy ---

Lopetti hyvin..  :D
Niin. Tylsä ja väritönhän se on, mutta parhautta silloin kun haukkuu "omiaan"  ;D

Zapa:
Aivan mahtava voitto!! Mäntylä jatkaa huikeaa alkukauttaan ja on todellinen liideri! Lisäksi Tenutesta on tullut se vahvistus mitä ulkomaalaisesta odotetaankin, lisää superlatiiveja voi sanoa Barkovista ja Järvisen hyvät otteet kakkosen keskellä on upea asia! Kiitos Tappara!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta