Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Ässät 04.10.11

<< < (2/11) > >>

hencca:
Kaikki nyt vaan halliin! Täällä on huudeltu (itse mukaan lukien) muutosta huonon kauden avauksen johdosta. Sitä saatiin Suomen yhden parhaimman valmentajan muodossa ja heti alkoi tulosta tulla. Annetaan nyt tukea menemällä halliin.. Kotivoiton odotus sisältyy hintaan  ;)

cace6969:
Mielenkiintoista nähdä miten Dufvan johtama Tappara pärjää ässien kyydissä.Viime kaudella Tapparalla ei ollut mitään palaa ässiä vastaan,varsinkaan Porissa.Nyt kuitenkin Dufva on saanut näinkin pienessä ajassa Tapparan puolustuspeliä paljon paremmaksi.Ässät on selkeä ennakkosuosikki,mutta itselleni Dufvan tulo valmennukseen ja blues voitto antavat uskoa Tapparaan.Haaste on kova,mutta siihen pitää joka jätkän tarttua.Itse menen halliin pitkästä aikaa katsomaan matsin.

FORTUNA:
Ässät otti viime viikolla ekan voittonsa Jyväskylästä muistaakseni kuuteen vuoteen. Saas nähdä oliko siihen putkeen osasyynä Dufvalainen kiekko, joka nyt on siirtymässä Tampereelle ja hyvä niin!

tapsa34:
Se olisi niinkuin mun ja Kontiolan synttärit huomenna! Eli voitto olisi hyvä lahja Tapparalta? ;D. Ilmeisesti en itse pääse peliin töiden takia. Jos pelataan samalla tasolla kuin bluussereita vastaan niin voitto on lähellä.

AnSo:
Kaipa toi on oma kortensa kekoon kannettava ja tultava se reilu 200kilsaa kattomaa miltä se peli nyt näyttää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta