Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Risto Dufva - Tapparan päävalmentaja syksy 2011 - kevät 2012

<< < (7/103) > >>

zage:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Syyskuu 29, 2011, 12:57:17 ---juu kyllä mun käyminen urheilulehden sivuilla loppu tähän paikkaan on nimittäin sen verran munapäinen pikkupoika tuo seppänen... todisti suht lyhyessä ajassa ettei tiedä lätkästä mitään

--- Lainaus päättyy ---
itelle tuli jotenkin sama fiilis. tässä nyt viimesen vuorokauden oon kattonu kun seppänen latoo semmosta tekstiä pöytään että kännipäinen sonnilehmäkin kertois parempia iltasatuja. siinäpähän kirjottelee mutta minä en niitä enää tule lukemaan.

sectoid:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Syyskuu 29, 2011, 11:56:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 29, 2011, 11:52:07 ---Kyllähän tuo Urheilulehden m...u turhuuden toimittaja on oikeassa siinä, kun ihmettelee entisen valmennuksen siirtymistä apukoutseiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ilmeisesti ollut Dufvan halu, kun tuli selväksi, että Summanen ei ole saatavilla. 957:n haastattelut kannattaa kuunnella. Etenkin Riston. Pakko digata äijästä. Verratkaapa tuota pelkän puheen jämäkkyyttä Dufvan ja Hirvosen välillä. Puhumattakaan sitten jämäkkyydestä penkin takana. Pakkohan tässä on uskoa, että nousu alkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Eikä ole Dufvan halu! Miksi ihmeessä Dufva olisi oikeesti halunnut edellisen päävalmentajan (ja vielä jonkun Hirvosen) kakkoseksi? Taatusti tuo on pohjimmiltaan Leinosen säästeliäs valinta. Kyllä tää nyt vähän haiskahtaa siltä, että Duffa ottaa tässä helpot rahat pois ja kutsui samalla kaverinsa Summasen talkoisiin, mutta Tappara ei maksanutkaan Summaselle sitä mitä pyysi.

Ei tää kyllä ihan putkeen mennyt. öh...

Globe:

--- Lainaus käyttäjältä: zage - Syyskuu 29, 2011, 13:02:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Syyskuu 29, 2011, 12:57:17 ---juu kyllä mun käyminen urheilulehden sivuilla loppu tähän paikkaan on nimittäin sen verran munapäinen pikkupoika tuo seppänen... todisti suht lyhyessä ajassa ettei tiedä lätkästä mitään

--- Lainaus päättyy ---
itelle tuli jotenkin sama fiilis. tässä nyt viimesen vuorokauden oon kattonu kun seppänen latoo semmosta tekstiä pöytään että kännipäinen sonnilehmäkin kertois parempia iltasatuja. siinäpähän kirjottelee mutta minä en niitä enää tule lukemaan.


--- Lainaus päättyy ---

Urheilulehti on tuollainen 7-päivää tasoinen paskajuorulehti, en anna tuolle lehdelle mitään arvoa. Murheilulehden sivuilta ei asiantuntemusta juuri löydy, sensaatiohakuisia arvailujuttuja, tyyliin jullipoika E. Seppänen.

Tervetuloa RD Tapparaan!

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: sectoid - Syyskuu 29, 2011, 13:11:16 ---Ei tää kyllä ihan putkeen mennyt. öh...

--- Lainaus päättyy ---

Valitus vain jatkuu vaikka Tapparaan tuli viime vuosien menestynein liigavalmentaja. Joillekin ei mikään näköjään riitä.

Trafan:
Dufvan tavoitteet Tapparalle
"Minkälaisin tavoittein Tappara lähtee loppukauteen?
- Keskusteltuani kapteeniston, toimitusjohtajan sekä seuran hallituksen kanssa,
on lyöty kaksi limittiä: alaraja eli realismi on kymmenes sija,
sitä tavoitellaan kynsin hampain että pelit jatkuu playoffien merkeissä
ja pieni ihme, jota pitää uskaltaa tavoitella, on suora paikka eli kuuden joukkoon
ja sitten siellä jää vielä kuitenkin keväällä isolle ihmeelle tilaa."
Jäädään odottamaan sitä kevään isoa ihmettä, mikä se lieneekään.
Radio 957: Risto Dufva Tapparan peräsimeen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta