Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Risto Dufva - Tapparan päävalmentaja syksy 2011 - kevät 2012

<< < (47/103) > >>

Hakkuri:

--- Lainaus käyttäjältä: marusak1 - Marraskuu 15, 2011, 23:40:58 ---Mie luulisin et enskauden valmentaja on valinnut nää pelaajat ei RD (Tää on mun oma arvaus) Mut saa nähdä sit miten on

--- Lainaus päättyy ---
Saahan näitä arvailla, mutta aika jeppe tuo RD on jos valmentajaks suostunut ilman mitään sanavaltaa pelaajavalintoihin!! Kyllä se vaan taitaa olla niin, että ens kauden valmentaja alkaa isommin touhuta vasta kun sillä alkaa olla soppari tukevissa käsissä ja tämä kausi paketissa.  Mikki voi tietysti ajaa tulevan valkun ajatuksia mukaan, jos ovat puheyhteyksissä... Mutta ei Mikin tule RD:lle sitä paljastaa, etteivät ole hänen omia ajatuksiaan!  ;) ;D

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 15, 2011, 15:07:42 ---Ymmärrän kyllä myös "PTS:n" katkeruuden asiassa. ...
Viekö mennessään myös esim. Ahtolan Lukkoon? En epäile RD:n ammattitaitoa ja asennetta Tapparaa kohtaan mutta kaikenlaisesta pelaajapolitiikasta hänet pitäisi poistaa juuri tulevan Lukko pestinsä johdosta, eli siis on niitä uhkakuviakin.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös tämä ole ihan yleinen riski, pelaajaimu RD:n valmentajan perässä Lukkoon toiseen seuraan. Joka kevät on päättyvien soppareiden kohdalla uhka että pelaaja menee jonnekin muualle. Valmentajavaihtoja on liigassa joka kaudelle, jossakin on se mieluinen valmentaja tullu kesken oman sopparin toiseen seuraan. Eikä tämä ole Tappara spesifinen asia.
Kyllä päävalmentajan kuuluu saada vaikuttaa rosteriin, sehän on yks "työkalu" valmennuksessa. Jos sitten sateentekijä osuu kohdalle niin silloin mitataan seuran resurssit sopimusneuvotteluissa.
Onhan tää toisaalta faneille taas yksi jännitettävä asia lisää :)

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 15, 2011, 15:07:42 ---Jokatapauksessa olen enemmän kiitollinen tästä hetkestä, koska pelaajan tai parin menettäminen on pientä sen rinnalla että taisteltaisiin henki hieverissä karsinnoissa.

--- Lainaus päättyy ---
Toden totta näin.

coly:
Nyt teki Lukko minun mielestä mauttoman tempun Tapparalle.

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=12888

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 17, 2011, 14:15:03 ---Nyt teki Lukko minun mielestä mauttoman tempun Tapparalle.

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=12888

--- Lainaus päättyy ---

On kyllä hieman erikoista, että tässä vaiheessa jo julkaistaan sopimus miehestä, jolla on vanhaa sopimusta vielä puoli kautta jäljellä.

coly:
Uskon että tuossa on Tapparaltakin lupa kysytty kun ihan samaan aikaan oli molemmilla tiedoitus asiasta. Jotenkin jää vähän sellainen outo vaikutelma koko kuviosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta