Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Risto Dufva - Tapparan päävalmentaja syksy 2011 - kevät 2012

<< < (22/103) > >>

Hende:
Kyllä on hianoo nähdä kuinka yksi mies voi saada paljon aikaan. Ite oon arvostanut Dufvaa aina mutta Jyppilä aikana ärsytti se pelitapa ihan hulluna. Jos saadaan yhdistelmä Jypin parhaiden kausien pelitapaa ja Tapparan ominaista pelitapaa niin saadaan luultavasti melko toimiva kombinaatio. RD pitää homman ruodussa ja osaa kuitenkin haastaa pelaajat tekemään parhaimpansa. Sääli, että Ripa tuli joukkueeseen vasta nyt. Mietinpä tossa, että jos RD ois ollu jo keväällä mukana, hän olisi saanut itselleen paremmin sopivat palaset ja sitä kautta tulos voisi olla jäätävä. Toivotaan, että Mikki ja RD saavat oman yhteishengen kohdalleen, ja sitä kautta tällekin kaudelle pystytään tekemään riittävät muutokset joukkueen pärjäämistä ajatellen. En tiä mitä muut miettii, mutta mulla alkaa oleen semmonen kutina, että isokin laiva voi kääntyä suht nopeesti.

tbk07:
Dufvan tulo on vaikuttanut jopa nopeammin kuin odotinkaan. Sopimus kattaa loppukauden, mutta kyllä minä melkein toivoisin, että Dufva jatkaisi valmentajana ja Rautakorpi tulisi sitten muihin tehtäviin tai ei ollenkaan.

Mr.Peter:
Kyllä mäkin toivosin, että R.D. jatkais viel pari kautta. On se vaan äijä!

Toivossa on hyvä elää...sanoi lapamato.

montonen:
Myös minä toivon, että RD jatkaisi tämän kauden jälkeenkin. Huhuissa RD on liitetty ensi kaudella Lukkoon, mutta niinhän sinne on huhuttu myös Suikkasta, jolla on vain vuoden pahvi pelsujen kanssa. Ei siis aivan toivotonta, että RD jatkais meillä ::)

Karski:
Dufva tosin totesi sopimuksensa julkaisutilaisuudessa, että kyseessä on vain tämä kausi eikä asiaa tarvitse sen enempää spekuloida. Eli kyllä sieltä penkin taakse tulee ens kaudeks joku muu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta