Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Pelicans-Tappara 30.09.11

<< < (6/7) > >>

SPL:

--- Lainaus käyttäjältä: Number7 - Syyskuu 30, 2011, 21:47:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Syyskuu 30, 2011, 21:27:21 ---
Rautakorven lähdön jälkeen rahat on laitettu yksittäisiin pelaajiin, eikä valmentajiin.

--- Lainaus päättyy ---

Onko toi vitsi?
--- Lainaus päättyy ---

Limutus:

--- Lainaus käyttäjältä: Number7 - Syyskuu 30, 2011, 21:47:00 ---Lehterä/Enlund saatiin hyvän scouttauksen ansiosta (Props. Leinonen)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä näiden kahden pelaajan tapauksessa scouttaus-ansiot menevät seuraorganisaatiossa muiden ihmisten kuin Leinosen ansioksi.

Backhand Scorer:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Syyskuu 30, 2011, 21:07:12 ---Joka tapauksessa tämä taaperrus todistaa sen että Dufvan palkkaaminen oli elinehto sille että tältä kaudelta voidaan odottaa mitään muuta kuin sijaa 14. Joukkue on niin syvällä, ettei sieltä nousta yhdessä yössä eikä siihen kyllä Hirvosen ja Marko Ojasen eväät olisi millään riittäneet.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan samalla tavalla ajattelen asiasta. Edes mistään lukon aukeamisesta TPS-voiton myötä ei voida puhua, kun kerran jälleen vajottiin syövereihin, kun vastustajana oli kelpo joukkue. Tähän mennessä Dufva itse ei ole ehtinyt tehdä juuri muuta kuin hiukan luoda silmäystä pelaajistoonsa. Pelsujakin vastaan lähdettiin voittaneella kokoonpanolla. Tuntuu tällä hetkellä siltä, että saa Dufva sitten loppujen lopuksi miten vähän aikaan tahansa, niin sekin tulee olemaan paljon lähtötilanteeseen verrattuna.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 30, 2011, 21:21:53 ---Hirvosen saama aneemisuus näkyy vielä siinä, että ei saada maaleja. Mutta kyllä tuo peli näytti paremmalta kuin Töpseli peli, oli yritystä ja raatamista ja kiekko liikkui. (paikan päällä olleena)

Pelsut on vaan hiton hienosti pelaava joukkue. Suikkanen on saanut häärätä kundien kanssa rauhassa. "Nimettömämpi" rosteri mielestäni kuin Tapparalla. Pelsut tulee olemaan kova luu loppu peleissä.

--- Lainaus päättyy ---

Pelsut on varsinkin järkevaa ja suoraviivaista kiekkoa pelaava joukkue, ei ihme kun Suikkanen istuu olkapäillä. Kaikesta huolimatta, oli Pelsut miten hyvä tai huono, yleensä aina ollaan niille hävitty peli kuin peli 0)

Itse en voi oikein verrata kuin Ilves peliin sekä IFK peliin ja kyllä tuo molempiin verratuna näytti paremmalta vaikkakin hyökkäyksien päättäminen edes välttävään lopputulokseen on kauhean vaikea. Paljon huolimattomia yöttöjä ja Strömberg hukasi pari kertaa oman miehensä ja pelasi pehmeästi. Lopputuloksena kiekko omassa verkossa. Samalla kertaa myös Tenute saa esim. hyvää peliä pelaneen Vänttisen näytäään todella huonolta.

Halme on pihalla kuin lumiukko ja tässäkin pelissä sai taas jännätä pari kertaa, tuleeko loukkaantuminen vai ei kun mentii niin huolettomasti kiekon perään kulmaa. Sarajevo, loukkaantumisesta huolimatta, ei todellakaan pelaa eikä ole rahansa arvoinen.

Sentään vähän liikkuvampaa kiekkoa peleihin mitä itse olen tällä kaudella nähnyt ja innolla odotan seuraavaa peliä ja mahdolisia rosteri muutoksia...

c-paaty:

--- Lainaus käyttäjältä: 67 - Syyskuu 30, 2011, 21:21:53 ---Hyvän valmentajan perässä tulee pelaajatkin (suom. huom.: Suikkanen ja Pelicans).

--- Lainaus päättyy ---

Tässä olen 100% samaa mieltä. Pelkästään rahalla ei pelaajia saa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta