Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Huhu: Dufva Tapparaan, Summasen kanssa neuvotellaan, Rautakorpi ensi kaudeksi!

<< < (4/24) > >>

Harald Hokiman:
Jos tämä uutinen pitää paikkansa, tuntuu että ensimmäisen kerran sitten Jukka Rautakorven Tapparalla on eväät menestyksekkääseen kiekkoon. OIKEASTI!

Olkoon sitten millainen persoona tahansa tämä Dufva, vaikka Jypissä tunnit tulivatkin täyteen. Uskon että hänellä on annettavaa uudessa ympäristössä.

Ja lisäksi, harvoin Tapparassa maajoukkuetason valmentajia nähdään/nähty  :D

Kersantti Kanki:
erittäin hienoa, pojilla on toimistolla isot munat, mahti kassit!

keigykedy:

--- Lainaus käyttäjältä: Harald Hokiman - Syyskuu 28, 2011, 11:42:55 ---Jos tämä uutinen pitää paikkansa, tuntuu että ensimmäisen kerran sitten Jukka Rautakorven Tapparalla on eväät menestyksekkääseen kiekkoon. OIKEASTI!

Olkoon sitten millainen persoona tahansa tämä Dufva, vaikka Jypissä tunnit tulivatkin täyteen. Uskon että hänellä on annettavaa uudessa ympäristössä.



--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä !
Dufva on ollut mulle persoonana sieltä vastenmielisimmästä päästä mutta ei ole ensimmäinen tällainen mun Tapparassa. Marko Ojanen, Tero Lehterä ja Petri Varis olivat myös tällaisia minussa "vähemmän miellyttäviä" tunteita herättäneitä hankintoja aikanaan. Olkoon millainen persoona hyvänsä niin jos joukkueen menestys tällä paranee, mikä nyt on ihan päivänselvää ja sen myötä myös avaa johdon silmät tosiasialle että valmentajaksi ei voi aina hankkia ihan ketä/mitä vaan niin homma on ok.

tmst:
Mahtavaa! Vihdoinkin (toivottavasti) alkaa tapahtua! Nyt peukalot pystyyn!!

juti fan:
Olen aikas varma että sillä meidän allekirjoittamalla adressilla oli merkitystä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta