Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen

<< < (6/43) > >>

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: tmst - Syyskuu 22, 2011, 20:27:12 ---Mahtavaa! kerrankin saadaan jotain alulle!

Ehdotuksia Adressin nimelle?

Olisiko Muutoksia Tapparan hallitukseen? tms?
--- Lainaus päättyy ---

Toi on niin totta että usein ei oo saatu mitään alulle. On jotenkin surullista, että nyt kun on tällaisesta negatiivisesta asiasta kiinni (ei esimerkiksi kannustamisesta - vaan nimenomaan paskan palautteen antamisesta) niin yhtenäisyyttä alkaa löytyä. Se ei toki muuta sitä asiaa mihinkään, että nyt jos koskaan jotain yhtenäisyyttä on löydyttäväkin. Itse oon ainakin valmis osallistumaan vaikka mihin talkoisiin, että tää saatanan laiva kääntyisi ja uskon, että samanmielisiä on ihan hyvä määrä.

Ehdotuksia adressin nimelle? Hyvä kysymys. Hallitus pitäisi vaihtaa, koska siitä lähtee monta asiaa vaihtumaan. Toisaalta ensi hätiin Hirvonen pitäisi saada pihalle ja ammattimies tilalle. Ja se Viiksi (jonka ketju tämä muuten on) ... minusta hyvä mies mutta väärässä roolissa. Pitäisi olla puhtaasti talousmiehenä eikä sotkeutua mihinkään muuhun. Näin ollen se adressin nimi voisi olla vaikka tmst:n ehdottama?

Hende:
Kuinkahan paljon se adressi vaikuttaa, lukeeko sitä kukaan? Reagoiko joku siihen?
Mites se "klassinen" ulosmarssi kesken pelin? Saisko siihen niin paljon porukkaa mukaan että puoli hallia tyhjenis kymmeneks minuutiks?
Oon kyllä ehdottomasti siinä adressissakin mukana. Mutta tekstin pitää olla riittävän räväkkä. Mitään "anteeks, että fanitetaan Tapparaa" touhua on ihan turha kirjottaa...

axe76:
Pakko yrittää jotai eli mukana ollaan

tmst:
Itse voin lähettää oman teksti ehdotukseni adressiin.

Mutta jos täältä löytyy osaavia kriitikko kirjoittajia, otetaan sekin teksti mieluisasti vastaan.

ps. pitäisiköhän tää siirää omaan topicciin?

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: tmst - Syyskuu 22, 2011, 20:49:55 ---Itse voin lähettää oman teksti ehdotukseni adressiin.

Mutta jos täältä löytyy osaavia kriitikko kirjoittajia, otetaan sekin teksti mieluisasti vastaan.

ps. pitäisiköhän tää siirää omaan topicciin?

--- Lainaus päättyy ---

Näinpä, tuleeko tämä adressit.com?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta