Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen

<< < (42/43) > >>

tmst:
Adressi on tosiaan jäänyt vähän....


Mulla ei vaan aika yksinkertaisesti riitä hoitaa kaikkea.

Eli, jos joku haluaa tätä adressia viedä eteenpäin, niin puhtaaksi se pitää kirjoittaa...

Jalmus:
Anteeksi, että olen jälkiviisas ja alun alkaenkin epäilevä tuomas, mutta jo arvasin tässä näin käyvän: kun alkoi tapahtumaan, asia hautautuu pikku hiljaa, eikä lopulta kenelläkään ole munaa toteuttaa adressin toimittamista alunperin tarkoitetulle kohteelle.

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmus - Marraskuu 06, 2011, 13:43:46 ---Anteeksi, että olen jälkiviisas ja alun alkaenkin epäilevä tuomas, mutta jo arvasin tässä näin käyvän: kun alkoi tapahtumaan, asia hautautuu pikku hiljaa, eikä lopulta kenelläkään ole munaa toteuttaa adressin toimittamista alunperin tarkoitetulle kohteelle.

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen asian kanssa vähän samoilla linjoilla. Nimimerkki tmst otti hienosti asian hoitaakseen, kiitos hänelle siitä, mutta mielestäni se pitäisi myös hoitaa loppuun, eikä nyt vedota ajan puutteeseen!  Sitä en väitä etteikö se varmasti kuluta aikaasi, mutta itsehän lähdit tämän kelkan vetäjäksi. Kaikilla meillä on kiireensä,mutta...

En jaksa kaivaa tuolta noita vanhoja tekstejä auki, mutta oliko se niin että käyttäjä tmst aloitti tämän adressin? Jos näin on, niin mielestäni hänellä on velvollisuus myös hoitaa se kunnialla loppuun! Muuten koko homma on ollut täysin turha ja kaikki ne jotka adressiin tosissaan nimensä laittoivat ja toivoivat sen kautta äänensä tulevan kuulluksi, joutuvat petetyksi.

Olisi erittäin paskamaista ja suorastaan selkärangatonta jättää tämä asia nyt tähän, koska silloin kun adressia alettiin täyttämään, saatiin siihen myös medialta huomiota.

Tämä on minun mielipiteeni.

tmst:
Edelleenkin olen sanonut, että nimet karsin listasta ja vien vaikka käsipäivän kautta sen Mikille.

Sen olen sanonut, että se puhtaaksi kirjoittaminen ei onnistu sitten millään. Adressi lähtee aivan sata varmasti heti liikkelle, kun joku sen mulle tomiittaa puhtaaksi kirjoitettuna ja siten, että siihen on lisätty tärkeät asia konteksitit risuineen ja ruusuineen.

Itse jos lähden, adressia puhtaaksi kirjoittamaan ei siitä tule lasta eikä paskaa, ei sitten milläään.

Miksa:
Hyvähän se on ,että kritisoidaan. Nytkin todennäköisesti fanien antama signaali nettiadressin muodossa herätti toimistonväen toimimaan. Tietysti siinä pelossa ,että jos jotain ei pikaisesti tehdä, jää ne loputkin maksavat asiakkaat kotiin.
Mutta........ Nyt jumalauta ne jotka täällä on huudellut vuosi tolkulla tätä Mikki ulos, Hirvonen/Saarinen/Mattila ulos, hallitus ulos, teidän olis tultava selkä suorassa esiin ja toimitettava se adressi sinne minne se kuuluu tai sit sen voi tunkee sinne minne aurinko ei paista. Nyt palstaveli tmst jätetään vähän turhan yksin tässä.
Seuraavalla kerralla kun tällasta muutosta aletaan täällä huuteleen, niin siitä on uskottavuus kaukana kun kukaan ei USKALLA loppupeleissä toimia omilla kasvoillaan. Se on niin helppo huudella näitten nimimerkkien takana.
Ryhtiä miehet ja muistakaa " Voitto tai kuolema ja sitten me kaikki menemme kotiin"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta