Kirjoittaja Aihe: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen  (Luettu 37727 kertaa)

tmst

  • Vieras
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #195 : Syyskuu 30, 2011, 22:08:41 »
Tosiaan screamager sen jo sanoikin, mitä itse olin tulossa kirjoittamaan.

Pelkkä taustatutkimus ei riitä, vaan paikalla olisi juuri hyvä olla se vanhemman sukupolven edustaja. Kaveri joka oikeasti asioista tietää jotakin.
 
Itsellä se tieto loppupeleissä on nollaa hallituksen osalta. Tiesän vain sen että jotakin on tapahduttava. Kirjoituksen kirjoitin sydämmellä, sillä Tapparan muotoisella

Johan ne nyt nauraa kun, 22v kaveri menee vähän kertomaan, miten tätä hommaa tulee hoitaa. V

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #196 : Syyskuu 30, 2011, 22:17:57 »
Hallituksen jäsenyys vs omistajuus, Poju omistaa viidenneksen ja ei hänellä taida olla tällähetkellä edunvalvojaa hallituksessa, se Bjurstsöm kun huseeraa sitä areenaa.
Hagman kokemus yritysmaailmasta , vaikkakin vain Nokian renkailta, kyllä ajaa asian hallituksen jäsenenä, kaikkien ei tarvitse olla kiekkoammattilaisia.
Mutta mielestäni hallituksesta puuttuu syvällinen ammattikiekkoilun tuntemus. Sen joka saadaan vain olemalla mukana pelissä joka pelaajana tai valmentajana.
Edes yksi.

Edit:
Itsellä se tieto loppupeleissä on nollaa hallituksen osalta. Tiesän vain sen että jotakin on tapahduttava. Kirjoituksen kirjoitin sydämmellä, sillä Tapparan muotoisella
Johan ne nyt nauraa kun, 22v kaveri menee vähän kertomaan, miten tätä hommaa tulee hoitaa. V
Silloinkun on omasta mielestä asiaa ja mielipide noilla perusteilla, kenellekään ei ole varaa nauraa, ei edesvähiten Tamhockey Oy:n hallituksen jäsenillä.
Palaute on paikallaan, se 22v palautteen antaja voi kertoa mielipiteen kuinka homma hoidetaan. Pienin ongelma on se että onko toteutuskelpoinen. Joten no panic :)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2011, 22:43:42 kirjoittanut 4_TRA »

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #197 : Lokakuu 01, 2011, 11:45:17 »
Mutta mielestäni hallituksesta puuttuu syvällinen ammattikiekkoilun tuntemus. Sen joka saadaan vain olemalla mukana pelissä joka pelaajana tai valmentajana.
Edes yksi.

Olennaista on toki omata riittävää tietoa firman "tuotteesta". Vielä olennaisempaa on, että hallituksen jäsenillä on myös aikaa hallitustyölle, jos hallituksen halutaan olevan operatiivisen johdon sparraaja ja toimintaedellytysten luoja (esim. "avaamalla myynnille ovia" uusien sponsoriprospektien suuntaan tai tuomalla tapahtumanjärjestämiseen uusia innovaatioita) pelkän säännönmukaisesti kumileimasimen kanssa kokoontuvan kahvittelukerhon sijaan. Osaaminen, kontaktiverkosto ja kokemus ei auta, jos sitä ei pystytä aikapulan takia hyödyntämään. Usein hallituksiin haetaan ns. kovien meriittien henkilöitä, mutta näillä on monesti varsinaisessa työssään asemansa mukainen työpaine päällä, ettei muulle harrastamiselle jää välttämättä aikaa.

Oman kokemukseni mukaan organisaation dynaamisuus ja kyky iteroida strategiaansa toimintaympäristön muutosten mukaan lähtee liikkeelle johtamismallista. Vanhakantaiset rakenteet ja niihin liittyvät rutiinit yhdessä organisaatiokulttuurin kanssa ovat usein pahimpia kehityksen jarruja, vaikka niiden varassa homma pyöriikin "itsestään". Siksi en usko nousuun takaisin suurten joukkoon ilman kokonaisvaltaista organisaation analyysia ja toimintamallien muutosta.

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #198 : Lokakuu 05, 2011, 08:58:50 »
Mitäs tälle asialle kuuluu? Onko tapaamisen sopiminen edennyt, ja ovatko leijonan kitaan menevät henkilöt jo suunnitelleet strategioita?

tmst

  • Vieras
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #199 : Lokakuu 06, 2011, 13:04:23 »
Tossa adresissa on 2500 nimeä, joista oon käyny läpi tällä hetkelle ehkä max 300. Joka toinen nimi on tyyliin typottu väärin etc.
Eli siinä menee ihan mukavasti aikaa kun sen saa valmiiksi, kaiken töiden ja koulun ohessa.


Itse asun nääs hämptönissä niin kulkua Tampereen suuntaan ei ihan hirveästi ole asiaa.

Eli ei oo ihan things to do listin top 10:ssä, viimeistellä ulkoasu ja kaikki muu mitä tossa ylhäällä on mainittu.


Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #200 : Lokakuu 06, 2011, 13:43:21 »
Toisesta ketjusta poimittuna:

Saako tuon Laren kirjoituksen liitettyä siihen nettiadressiin?

Ja tähän liittyen vastaus:

Mun puolesta kaikkea tälle palstalle tuottamaani tekstiä voi käyttää adressiin liitettävänä materiaalina. Muutenkin tuo esille tullut ajatus koostaa tänne kirjoitetuista kommenteista jonkinlainen liiteosio tuohon luovutettavaan pakettiin kuulostaa järkevältä ajatukselta.

Mikäli johtokunnassa ei olla kiinnostuneita lystin maksavien asiakkaiden itse täysin ilmaiseksi ja vapaaehtoisesti tuottamasta asiakastyytyväisyys-/markkinointitutkimuksesta, niin sitten jossain mennään metsään ja pahasti. Mielestäni tätä projektia voi pitää jopa jonkinlaisena nykypäivän adressi 2.0:na, jossa ei ainoastaan huudeta muutosta ja perustella syitä tähän, vaan pyritään jopa esittämään mahdollisia keinoja ongelmien ratkaisemiseksi. Kannattajat eivät välttämättä ole mitään jääkiekkoammattilaisia, mutta tältäkin palstalta löytyy varmasti hyvin monialaista asiantuntemusta ja kokemusta, jota voi soveltaa mainiosti myös kiekon pariin.

Tällaisenkaan tutkimuksen tilaaminen ulkopuolelta ei olisi ollut ihan halpa tikki. Erilaisten kommenttien lisääminen palvelee siinäkin mielessä seurajohtoa, että he voivat analysoida ja tulkita tekstejä, ja tämän jälkeen hyödyntää niitä mahdollisesti esimerkiksi markkinointitoimenpiteiden puolella. Tällaiset tekstinpätkät ovat siinä mielessä hedelmällisiä, että ne edustavat jokaisen kirjoittajan omia kokemuksia ja kantaa, eivätkä suoranaisesti vastaa johonkin valmiiksi esityttyihin kysymyksiin.
(ja yo. kappale kirjoitettu siis ilman tietoa siitä, kuinka paljon organisaatiossa tällä hetkellä .infon puolta seuraillaan)

Itse voin toimia mieluusti oikolukijana valmiille paketille ennen sen luovuttamista. Tampereelle on minullakin matkaa sellaiset 800 km, joten tämän suurempaa osallistumista en pysty lupaamaan. PDF-tiedostot kulkevat kuitenkin kätevästi spostin välityksellä.

Ja tmst:lle edelleen ehdottomasti virtuaalisia peukkuja sekä hatunnostoja!

tmst

  • Vieras
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #201 : Lokakuu 11, 2011, 08:59:59 »
Adressin saan todennäköisesti karsittua kuntoon tämän viikon aikana.

Ongelma kuitenkin on se, että Tampereen suunnalle en ehdi töiden takia kovinkaan usein päiväsaikaan käymään.
Jos adressi vaan halutaan tomittaa tämän kuukauden aikana Leinoselle, on se ensiksi kirjoitettava puhtaaksi ja esitettävä juuri ne asiat, joita aikaisemmin on mainittu.
Eli kiitosta tapahtuneista muutoksista ja siitä että toimistolla on herätty jne.

Itse voin Maanantaina työmatkallani käydä sen nopeasti antamassa leinosen käteen käsipäivää tervehdyksen kautta.
Muuten adressin tomittaminen ainakin omalta osaltani siirtyy reippaasti.

Töiden ja koulun sovittaminen yhteen vapaa-ajan kanssa on nääs hyvin vaikeaa.

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #202 : Lokakuu 25, 2011, 22:35:42 »
Miltäpä näyttää tämän kanssa?

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #203 : Lokakuu 28, 2011, 18:19:50 »
Tosiaan nyt kun näyttää, ettei Dufvakaan saa tuota paskajoukkuetta pelaamaan, ja pelillisesti ollaan sarjan huonoin joukkue tällä hetkellä, niin olisi varmasti hyvä aika tuon muutosvaatimuksen esittelemiselle.

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #204 : Lokakuu 29, 2011, 19:27:57 »
Joo kyllä tilanne näyttää jälleenkerran todella huolestuttavalta. Se kuuluisa minimitavoitekkin on jo 6 pisteen päässä ja edellä olevat joukkueet ovat vielä pelanneet yhden ottelun vähemmän.

tmst

  • Vieras
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #205 : Marraskuu 04, 2011, 09:25:55 »
Adressi on tosiaan jäänyt vähän....


Mulla ei vaan aika yksinkertaisesti riitä hoitaa kaikkea.

Eli, jos joku haluaa tätä adressia viedä eteenpäin, niin puhtaaksi se pitää kirjoittaa...

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #206 : Marraskuu 06, 2011, 13:43:46 »
Anteeksi, että olen jälkiviisas ja alun alkaenkin epäilevä tuomas, mutta jo arvasin tässä näin käyvän: kun alkoi tapahtumaan, asia hautautuu pikku hiljaa, eikä lopulta kenelläkään ole munaa toteuttaa adressin toimittamista alunperin tarkoitetulle kohteelle.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #207 : Marraskuu 06, 2011, 18:04:27 »
Anteeksi, että olen jälkiviisas ja alun alkaenkin epäilevä tuomas, mutta jo arvasin tässä näin käyvän: kun alkoi tapahtumaan, asia hautautuu pikku hiljaa, eikä lopulta kenelläkään ole munaa toteuttaa adressin toimittamista alunperin tarkoitetulle kohteelle.
Itse olen asian kanssa vähän samoilla linjoilla. Nimimerkki tmst otti hienosti asian hoitaakseen, kiitos hänelle siitä, mutta mielestäni se pitäisi myös hoitaa loppuun, eikä nyt vedota ajan puutteeseen!  Sitä en väitä etteikö se varmasti kuluta aikaasi, mutta itsehän lähdit tämän kelkan vetäjäksi. Kaikilla meillä on kiireensä,mutta...

En jaksa kaivaa tuolta noita vanhoja tekstejä auki, mutta oliko se niin että käyttäjä tmst aloitti tämän adressin? Jos näin on, niin mielestäni hänellä on velvollisuus myös hoitaa se kunnialla loppuun! Muuten koko homma on ollut täysin turha ja kaikki ne jotka adressiin tosissaan nimensä laittoivat ja toivoivat sen kautta äänensä tulevan kuulluksi, joutuvat petetyksi.

Olisi erittäin paskamaista ja suorastaan selkärangatonta jättää tämä asia nyt tähän, koska silloin kun adressia alettiin täyttämään, saatiin siihen myös medialta huomiota.

Tämä on minun mielipiteeni.

tmst

  • Vieras
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #208 : Marraskuu 14, 2011, 08:47:34 »
Edelleenkin olen sanonut, että nimet karsin listasta ja vien vaikka käsipäivän kautta sen Mikille.

Sen olen sanonut, että se puhtaaksi kirjoittaminen ei onnistu sitten millään. Adressi lähtee aivan sata varmasti heti liikkelle, kun joku sen mulle tomiittaa puhtaaksi kirjoitettuna ja siten, että siihen on lisätty tärkeät asia konteksitit risuineen ja ruusuineen.

Itse jos lähden, adressia puhtaaksi kirjoittamaan ei siitä tule lasta eikä paskaa, ei sitten milläään.

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen
« Vastaus #209 : Marraskuu 14, 2011, 10:43:06 »
Hyvähän se on ,että kritisoidaan. Nytkin todennäköisesti fanien antama signaali nettiadressin muodossa herätti toimistonväen toimimaan. Tietysti siinä pelossa ,että jos jotain ei pikaisesti tehdä, jää ne loputkin maksavat asiakkaat kotiin.
Mutta........ Nyt jumalauta ne jotka täällä on huudellut vuosi tolkulla tätä Mikki ulos, Hirvonen/Saarinen/Mattila ulos, hallitus ulos, teidän olis tultava selkä suorassa esiin ja toimitettava se adressi sinne minne se kuuluu tai sit sen voi tunkee sinne minne aurinko ei paista. Nyt palstaveli tmst jätetään vähän turhan yksin tässä.
Seuraavalla kerralla kun tällasta muutosta aletaan täällä huuteleen, niin siitä on uskottavuus kaukana kun kukaan ei USKALLA loppupeleissä toimia omilla kasvoillaan. Se on niin helppo huudella näitten nimimerkkien takana.
Ryhtiä miehet ja muistakaa " Voitto tai kuolema ja sitten me kaikki menemme kotiin"
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.