Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen

<< < (35/43) > >>

marjaliisa:
Saanko kysyä vähän off juttuja mut ketä tarkotetaan pojulla? ja minua myös kismittää ettei ojasta oo nyt pyydetty mihkään edustusjoukkueeseen kuten raipea. sama teppoon >.< nyt olisi oiva paikka ojasellenkkin jos tuo dufa tulee ja rautakorpi sekä summanen jos niihin on uskomista. parasta odotetaan ja pahinta pelätään.

repekka:

--- Lainaus käyttäjältä: marjaliisa - Syyskuu 28, 2011, 22:47:17 ---Saanko kysyä vähän off juttuja mut ketä tarkotetaan pojulla?

--- Lainaus päättyy ---
http://fi.wikipedia.org/wiki/Poju_Zabludowicz

tmst:
Tosiaan, Adressi luovutetaan henkilökohtaisesti ja tottakai siinä täytyy esittää ihan suullisia parannusehdotuksua nimenomaan hallitukseen, vaikka nyt ne näyttääkin aika moisen pommin tiputtavan (liekö adressi pelästyttänyt kaverit) :D

Asia nyt on kuitenkin se, että en ole ehkä paras henkilö keskustelemaan näistä parannus ehdotuksista "isojen" poikien kanssa.
Joten parempi olisi jos sinne uskaltautuisi joku, joka osaisi keskustella ja esittää kantansa asiallisesti.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: tmst - Syyskuu 29, 2011, 07:59:14 ---Tosiaan, Adressi luovutetaan henkilökohtaisesti ja tottakai siinä täytyy esittää ihan suullisia parannusehdotuksua nimenomaan hallitukseen, vaikka nyt ne näyttääkin aika moisen pommin tiputtavan (liekö adressi pelästyttänyt kaverit) :D

Asia nyt on kuitenkin se, että en ole ehkä paras henkilö keskustelemaan näistä parannus ehdotuksista "isojen" poikien kanssa.
Joten parempi olisi jos sinne uskaltautuisi joku, joka osaisi keskustella ja esittää kantansa asiallisesti.

--- Lainaus päättyy ---
Voin ehdottaa lähestymistapaa, tämän pitemmälle en tule vastaan.
Kyllä se sulta onnistuu, ei ne kannibaaleja ole. Tietty hommaa joku kaveri mukaan, porukalla on kivempi jännittää :)
Mietit vaan asiat jotka haluat tuoda ilmi. Jos ei muuten niin kirjaat paperille ja luet ne. Sinä johdat tilaisuutta, olet aloitteellinen:
1. Alkuun tervehdykset ja kiittelet hallituksen kiinnostuksesta faneja kohtaan suomalla tämän tilaisuuden.
2. Lyhyt alustus, miksi olet paikalla (joukkuen suoritus ollut useamman vuoden ala-arvoinen kannattajan näkökulmasta joten adressi mielenilmauksena kerätty)
3. kerrot adressin asiasisällön ja allekirjoittaneiden määrän.
4. Kerrot mitä on jo muuttunut (jos on)
5. Kiittelet vastapuolta (no samaa puolta ne kyllä on) ja toivot että Tapparan menestyksestä pidetään huolta edustus ja junioritasolla jatkossakin.

Ja jos tummaa pukua ei ole niin nyt sitten hommaamaan, siihen kuuluu kravattikin :)
Edit: Itseasiassa, kun sovit tapaamisesta niin lähesty heti esityslistalla ja arviolla kuinka paljon tämä vie aikaa (puolituntia, tunti?).
Se helpottaa toista osapuolta "hyväksymään" tämä tapaamisen. Niin ja sovi kuka tuo kahveet ja pullat :)

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Syyskuu 28, 2011, 09:59:20 ---Kärsimättömiä? Ei nyt sanoisi kovinkaan kärsimättömäksi niitä jotka ovat 3-4 vuotta odotelleet rauhassa kunnes nyt tuli mitta täyteen. Itse toki kuulun siihen jolla on vati mennyt ympäri jo aikoja sitten. Muutenkin tuntuu käsittämättömältä ettet anna mitään kritiikkiä vaikka seura tekee järjettömiä tappioita ja sijoitukset on hyvä jos sääleihin pääsee.
--- Lainaus päättyy ---

Ehkä minä olisin sitten se kritiikinantaja siinä tilanteessa, jos kaikki muut täällä vain kehuisivat ja hymistelisivät? Nyt tulee kritiikkiä joka tuutista, tai ainakin voimakkaita mielenilmauksia, joten ei sitä lajia mielestäni minun tarvitse enää jakaa. Pitäähän jonkun tuoda muitakin näkökantoja esille, varsinkin kun ne ovat oikeita.

Sitten tuohon kärsimättömyyteen... 3-4 vuottahan on todella lyhyt aika. Se voisi olla yksi lyhyehkön projektin läpivientiaika, jonka taustalla on sitten pidemmän aikavälin suunnitelma. Mun mielestä Tapparassa on näihin pyritty parhaan mukaan katsomalla kauaskin tulevaan. Ei ole onnistuttu, mutta ei ole mielestäni johtunut päättävistä henkilöistä. Ja taas pitää kysyä, että jos vaihdetaan jotain, niin mistä otetaan tilalle parempi tai edes lähellekään yhtä hyvä.

No mutta näitä juttuja on jo paljon käsitelty. Hyvähän se että on paloa tapparalaisissa. Baldielle tiedoksi että minulla ei ole mitään tarvetta eikä kykyä päteä täällä, ihme juttuja sulla. Kankaantaan profeetallekin voisin jotain sanoa (liittyen viestiin jossa oikein lainasit tekstiäni kun ilkamoin Tapparan 1-4 voiton vuoksi), hmm, no heh heh vaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta