Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Nettiadressilla muutoksia Tapparan hallitukseen

<< < (26/43) > >>

nuuskamuikkunen78:
Juuri näin kuten 67 kirjoitti.
Kannattajia  -heitä ketkä mahdollistavat koko jutun täytyy kuunnella.
Toivotaan tod.paljon nimiä adressiin ja viimeistään kun se luovutettu ja jos mitään toimia ei seuraa mistään niin ainakin minä seuraan emoseuran linjattomuutta ja pidän välikausia kannattamisesta.

hockey:
http://jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=12337

Jatkoajassakin asiaan liittyvää tekstiä

Rautakoura:
Olipa osuva kirjoitus...ja ikävä kyllä täyttä totta !

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: nuuskamuikkunen78 - Syyskuu 25, 2011, 11:15:06 ---Juuri näin kuten 67 kirjoitti.
Kannattajia  -heitä ketkä mahdollistavat koko jutun täytyy kuunnella.
Toivotaan tod.paljon nimiä adressiin ja viimeistään kun se luovutettu ja jos mitään toimia ei seuraa mistään niin ainakin minä seuraan emoseuran linjattomuutta ja pidän välikausia kannattamisesta.

--- Lainaus päättyy ---

Tohon kannattajien kuuntelemiseen, josta olen tasan 100 % samaa mieltä, eräs herra R. Summanen antaa aika tuoreen näkökulman:

"He, joita pitäisi enemmän kuunnella, ovat vanhat fanit. Heillä sitä lajitietoa on. Paljon kokeneiden fanien tajua pelistä pitäisi kuunnella enemmän. Ne, josta ovat käyneet pelissä kymmeniä vuosia, osaavat aivan helposti vastata visaisiin kysymyksiin, joiden äärellä asiantuntijat usein takeltelevat, puhuvat ristiin ja esittävät ties mitä tuulesta temmattuja kantoja ja muodikkaita hokemia."

Näin siis Summasen kirjassa, jonka arvio tässä.

jukka823:
Eikös olekkin aika surkeeta kun viimekaudella puhuttiin täällä Leinosen erottamisesta?
Ja kuitenkin samat virheet tulee kausi kauden jälkeen... Toi kirjotus Tapparasta oli valitettavasti 100% totta.
Myös toimistolla pitäisi oikeesti myöntää ettei nyt tulee mitään hommista. Turhaan siellä pelätään maineen puolesta.. Rehtiä olisi kattoo peiliin ja myöntää virheet.
Näin se maine menee ihantäysin.. Puhutaan ja puhutaan mut mitään ei tapahdu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta