Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 23.09.11

<< < (2/15) > >>

number99:
En mä nyt tarkottanu että olisin tyytyväinen Leinoseen, kuten näette teksti on lainattu käyttäjältä "ajl"
vuodelta 2006.. Pointtini on, kuten muutama muukin täällä on maininnut, kolmen pelin perusteella ei valmentajaa potkita! Annettaan vielä muutama peli aikaa, ennenkuin aletaan kirjoitella nettiadresseja yms.. Ensimmäinen ratkaisu on, että tuolla aletaan pelamaan! Oli pelitapa Hirvosella mikä hyvänsä, niin 20 päästettyä maalia kolmessa matsissa ei vaan voi olla valmentajasta kiinni!

Ja mielestäni aito fanius on sitä, että heikkoina hetkinä ollaan joukkueen tukena ja mennään hallille kannustamaan! Katotaan illan matsi ja mietitään sitten jos meininki ei muutu että kenelle annetaan kenkää..

Screamager:
Jumalauta! Tätä sontaa on katseltuna jo viime kaudesta asti, eikä se ole kesän aikana saanut pohjaa alleen. Aito fanius on myös sitä, että ollaan aidosti huolissaan omasta porukasta ja tullaan esiin, kun mitta on täyttynyt! Tappara-sydän ei muuksi muutu, se on selvä, nyt se vain vahvistuu! Ja kyllä se 20 päästettyä maalia johtuu nimenomaan joukkueesta ja sen pelistä, ts. valmentajalla on vastuu joukkueen tekemisestä. Päämäärätöntä kohkaamista koko alkukausi, vika ei ole vain pelaajissa!

Veijo:
Ilmeisesti Sami on vielä tänään puikoissa.

Mielenkiintoista nähdä miten Sami rakentaa illan otteluun ketjut. Mennäänkö näillä vai sekoitetaanko koko pakka täysin ja lähdetään mikkosaarismaisesti hakemaan uusia tutkapareja.

Suoraman Sevon:
Tappara tarvitsee isoa muutosta joka lähtee johtoportaasta..

number99:
Tottakai minäkin olen huolissani Tapparan tämän hetken tilanteesta,
kuten varmasti kaikki fanit. Mutta on sitä ennenkin hävitty ekat pelit, mutta silti loppupeleissä
päästy pronssipeliin asti. Tosin niitä ei kaiketi olla hävitty näin selvästi.

Jostain muutos on lähdettävä, mutta ei välttämättä
valmentajasta - ainakaan vielä. Paha sanoa otteista kovin paljoa,
kun olen nähnyt ainoastaan nelosen maalikoosteet. Niiden perusteella meininki tosiaan vaikuttaa hiihtelyltä, keskialueelta ei päästä maalille - vain kulmiin joissa kaksinkamppailut hävitään.
Mutta ajattelin katsoa tänään ensimmäisen pelin urholta.
Katsotaan sitten, nyt on paha paljon puhua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta