Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 23.09.11

<< < (10/15) > >>

motomies:
Se olin axe mie ja Helvetin iso kunnioitus sinua kohtaan olen ja lauantaina jatketaan vaikka kaksin...

Puolesta:
Seuraavaan peliin kovuutta näkyviin heti alkuun. Laukauksia, taklauksia, heittäytymisiä kiekon eteen. Huomenna äijät vakavaan puhutteluun, kattoon videoita ja miettimään luovuutta hyökkäyksiin, sitten hallille ja harjoitteleen uusia kikkoja. Mielellään kuitenkin sellaisia, jotka ovat heppo toteuttaa. Sitten hiotaan näitä seuraavan peliin. Voisi kokeilla ottaa täydellisesti erilaisen valmistautumisen peliin. Jotain fiiliksen nostatusta ennen peliä. Sellainen ulospäin huokuva tsemppi päälle. Jos vastustaja menee johtoon, niin heti aikalisä. Ja sitten valmentaja huutaa tsemppiä joukkueeseen. Lataudutaan, keskitytään ja tullaan voittamaan jokainen kaksinkamppailu ja periksi ei anneta. Ei tämä peli ole niin vaikeaa, miltä se nyt näyttää. Tapparan itse tekee siitä vaikean, kun lähdetään vahvoja vastustajia vastaan vääntämään. Hyökkäys alueella voisi yrittää nopeita ratkaisuja. Nopea syöttö ja laukaus maalille ja sitten kiven kovaa puolustusta. Ei kannata yrittää niitä pitkiä pyörityksiä nyt, kun joukkueella on tuska päällä. Niissä joukkue lannistuu.    

Puolesta:
Koittaisitte ennemmin tsempata joukkuetta ja Hirvosta. 

Jasu:

--- Lainaus käyttäjältä: Puolesta - Syyskuu 23, 2011, 21:19:48 ---Koittaisitte ennemmin tsempata joukkuetta ja Hirvosta. 

--- Lainaus päättyy ---

Hirvosella oli takuulla viimekausi aikaa opetella valmentamaan SM-Liigassa, tällä kaudella se on sitten tulos tai ulos.

Mazza:
Nimim. Puolesta, voisitko mennä trollaamaan jonnekin muulle palstalle?

Pelistä sen verran että Tapparan kauden parasta joka riitti nyt niukkaan 0-5-tappioon puolustuksen kautta lähtenyttä Jokeri-nippua vastaan. Tappio tuolle miljoonamiehistölle on toki ymmärrettävää, mutta näin munattomalla ja alistuneella esityksellä, ei ikinä.

Hirvonen ulos, osaava valmentaja puikkoihin niin tämä laiva voidaan vielä pelastaa uppoamiselta. Mutta jos Tappara-johto reagoi viime kausien malliin niin paatti on pohjassa ennen kuin kukaan ehtii kissaa sanoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta