Kaikki kunnia Hirvoselle mutta jos invalidi vastaa SM-liigajoukkueen reeneistä niin ... tuota tuota ... mää oon varmaan joku natsi tms. enkä saisi puhua tällaisia.
Typerä sää ainakin oot.
Allekirjoitan. Olen aina todennut itsestäni, että "vian ei tarvitse olla suuri, jos se on päässä". Minä olen se todellinen invalidi.
Eiköhän tolla rofeetallakin ollu pilke silmäkulmassa tota kirjottaessaan. Tai sitte jos toi kankaantaka on siellä nokialla,ni on saattanu hörppiä liikaa hanasta paskaa sillon aikoinaan?
Pilkettä joo, totta kai, mutta ensisijaisesti osoitus huonosta mausta. Ja Nokian vettäkin on tullut juotua, totta sekin, perkele.
Pahoittelut vielä kerran kaikille palstalaisille, olin todella typerä, hävettää, ja tämän tarkoitan kaikella vakavuudella, vaikka usein "kieli poskessa" kirjoitankin, kuten kaikki jo tietävätkin. Mahdollisen kirjoituskiellon otan vastaan ilomielin ja jos muutkin moderaattorit kuin Romppa on sitä mieltä, että kirjoitus oli anteeksiantamaton pohjanoteeraus, niin poistan tunnukseni kokonaan ja lopullisesti.
Koska tämä on Alexander Juniorin ketju, niin nostanpa tämän
IL:n haastattelun tähän, ettei mene ihan kokonaan OFF-topiciksi.