Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (189/396) > >>

Kalumummo:
Eikös se sasha aikoinaan itse sanonut että koulu ja armeija alta pois. Sen jälkee kattellaa ulkomaita?

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Kesäkuu 06, 2013, 17:42:53 ---Itse kuulin luotettavasta lähteestä että Barkov olisi lähdössä 95prosentin varmuudella. Eli melko todennäköistä on että lähtee. Toivon toki että jäisi vielä kaudeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Itse kuulin, että suurin osa kärjessä varaavista seuroista ei ottaisi Barkovia Atlantin taakse vielä syksyllä. Juuri noiden NHL-seurojen halu ja suunnitelmat ovat ratkaisevia. Barkov itse varmasti haluaa lähteä ja lähtee, jos kutsu tulee. Katsellaan nyt mitä tapahtuu. Sen verran luotan Barkovin jäämiseen, etten pilaa kesääni murehtimalla.

isokasi:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Kesäkuu 06, 2013, 17:42:53 ---Itse kuulin luotettavasta lähteestä että Barkov olisi lähdössä 95prosentin varmuudella. Eli melko todennäköistä on että lähtee. Toivon toki että jäisi vielä kaudeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ja minä voin sanoa 100% varmuudella, että Barkov lähtee Änäriin, jos pysyy terveenä. Ajankohta lähdölle riippuukin sitten niin monista tekijöistä, että kaikki spekulointi on täytä arvailua. Ensin varaus, sitten varanneen seuran tarpeet, mahdollinen tarjous tai ehdotukset pelipaikasta ja lopulta pelaajan päätös. Noista kun ei mitään ole vielä tehty, niin täyttä arpaa koko homma. Tappara lienee vahva vaihtoehto toistaiseksi..

cace6969:
Tosiaan lähteeni kertoi että muutamasta seurasta ollaan oltu Barkoviin yhteydessä ja siellä päässä ainakin olisi kuulemma halua saada Barkov jo tulevalle kaudelle sinne. Mutta varaustilaisuuden jälkeen ollaan paljon viisaampia tulevasta.

profaneomen:
Tässähän alkaa toivoa että mies menis columbukseen, en usko että keklu vielä ottais miestä vaan katsois parhaaksi vielä peluuttaa sitä vuoden sm-liigassa :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta