Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (174/396) > >>

Z-16:
Omasta mielestä Barkovilla on niin paljon pelivuosia edessä, että kannattaa ottaa pari kautta vielä (ainakin) Tapparassa ennen NHL:ään lähtöä.

Ei ole mitään järkeä mennä sinne pienelle roolille tai AHL pelejä kiertämään. Sasha on valmis NHL-pelimies kyllä parikymppisenä, siihen asti kannattaa kartuttaa taitoja täällä Suomessa. Edes MIKKE GRANLUND ole lyönyt itteensä läpi, tai Vatanen.

Nälkä kasvaa syödessä, mutta luulen että siellä on Nieminenkin joka kertoo AHL pelien raakuudesta, ja sitten isokarhu itse, ei varmaan halua että poika hätiköi, vaikka NHL:stä kiinnostusta tulisikin, paljonkin.

Messi:
Sashapa ei olekaan Mikke Gtranlund, ei edes, vaan hän jotain ihan muuta. 1 vuosi Tapparassa vielä voisi olla optimaalinen ratkaisu.

Mazza:
Valmista ja valmista. Ei sitä kukaan voi tässä vaiheessa tietää kun olkapäävammakin pitää poissa kaukalosta tai ainakin peleistä pitkälle syksyyn. Hiitelä on tavallinen jääkiekon seuraaja Tampereelta, ei muuta, joten hänen sanomisiensa painoarvo pitää suhteuttaa sen mukaan. Uskon että Sasha pelaa vielä ensi kauden Tapparassa ja lähtee sitten luomaan loistavan NHL-uran.

30#:
Ite olen kanssa sitä mieltä että korkeintaan yksi kausi vielä Tampereella, ei enempää. Barkoville olisi täällä tarjolla paljon pelejä vastuuta jota hän tarvii, kuten SM-liiga ja Suomen maajoukke pelejä.

Niäminen#33:
Jukka Koivun sanoin: Ainakin yhdet miesten arvokisat alle ennenkuin NHLään kannattaa lähteä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta