Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (168/396) > >>

TPR:
Barkov leikkaukseen, toipumisaika jopa 5 kuukautta.

Harmi että vamma oli noin hankala. Veikkaan kuitenkin että Barkov toipuu ennen syksyn jäitä pelikuntoon.

Oijennus:

--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Huhtikuu 02, 2013, 14:33:33 ---Barkov leikkaukseen, toipumisaika jopa 5 kuukautta.

Harmi että vamma oli noin hankala. Veikkaan kuitenkin että Barkov toipuu ennen syksyn jäitä pelikuntoon.

--- Lainaus päättyy ---

Tämän loukkaantumisen johdosta uskoisin, että Barkov pelaa vielä ensi kaudenkin Tampereella. Ei perustu mihinkään muuhun kuin omiin ajatteluihini suuressa mielessäni.

himmmaaa:

--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Huhtikuu 02, 2013, 14:33:33 ---Barkov leikkaukseen, toipumisaika jopa 5 kuukautta.

Harmi että vamma oli noin hankala. Veikkaan kuitenkin että Barkov toipuu ennen syksyn jäitä pelikuntoon.

--- Lainaus päättyy ---

Paskat sanoo Tanus. http://yle.fi/urheilu/alexander_barkov_leikkaukseen_harjoituksiin_kesan_alussa/6561677

Mr.Peter:
Harmillinen loukkaantuminen kyllä, mutta näitä sattuu. Ei muutakuin oheisharoitusta loppukevät/kesä ja onhan sitä nykyään
kuntopyörän lisäksi kaikkea muutakin, millä pystyy treenaamaan.
Minä kyllä itse uskon, että Barkov pelaa koko sopimuskauden eli 2015 asti Tapparassa. Eihän Jr. sittenkään vielä ole kuin 20v.
No tsemppiä toipumiseen, kyllä se siitä!!!

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr.Peter - Huhtikuu 02, 2013, 15:16:49 ---Harmillinen loukkaantuminen kyllä, mutta näitä sattuu. Ei muutakuin oheisharoitusta loppukevät/kesä ja onhan sitä nykyään
kuntopyörän lisäksi kaikkea muutakin, millä pystyy treenaamaan.
Minä kyllä itse uskon, että Barkov pelaa koko sopimuskauden eli 2015 asti Tapparassa. Eihän Jr. sittenkään vielä ole kuin 20v.
No tsemppiä toipumiseen, kyllä se siitä!!!

--- Lainaus päättyy ---

Harmillinen. Oma kokemus olkapäänleikkelystä on se, että kun avoleikkaus vältettiin ja selvisin tähystyksellä (neljä reikää), kiertäjäkalvosimen kokoon "hitsaamisella" ja kokonaan irronneen hauislihaksen yläpään täydellisellä uudelleenkiinnityksellä niin toipumisaika oli silti yllättävän lyhyt. Katsoside pois viikossa (lääkäri varoitteli ennen leikkausta kuukaudesta) ja ensimmäiset lenkit. Ekan fysioterapian jälkeen todettiin koko touhu aivan turhaksi (lääkäri varoitteli etupeltoon 20:lla kerralla) ja menin puntille viisi viikkoa leikkauksesta. Täydellinen palautuminen ehkä 12 viikkoa. Lopputuloksena kädestä tuli parempi kuin toi toinen, jota ei leikelty. Harri Lehtiniemi on Pirkanmaan olkapääkirurgi jos joskus tarvitsette.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta