Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (165/396) > >>

van Timer:
Linjatuomari havaitsee paitsiotilanteen, nostaa pillin suuhunsa, ja viheltää.
Jos Melart on sisällä pelissä, niin hänellä on sama aika reagoida tekemisiinsä + noin puoli sekuntia.
Tietysti pelataan niin kauan kuin on vihelletty, mutta joka tapauksessa tilanteeseen nähden tarpeeton hyppytaklaus.

Hyvä, että edes twitterissä toivoittaa paranemista, mutta sen sanominen ei tosiaan ole "hieno ele" otsikon arvoinen uutinen mediassa.

Onko sm-liigan toiminta linjakasta, kun Peltonen/Nordlund ja Barkov/Melart tapauksia verrataan keskenään?
Miksi Peltosen tapauksessa nousi haloo, mutta Barkovin tapauksessa evvk?

Tapparan näköinen mies:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Maaliskuu 29, 2013, 23:59:21 ---"Hakametsän tietotoimistosta kuultu, että Barkov 6 kk ja Connolly 3 kk poissa. Barkov pääsee kuntoon ja iskuun joulun tietämillä - harmillinen tappio koko sm-liigalle. " - Näin Jatkoajan palstalla nm. Kappis.


--- Lainaus päättyy ---

Vähän ristiriitaa tuossa - 6 kk poissa, mutta sitten kuitenkin olisi kunnossa vasta joulun tienoilla. Jouluun on 9 kk...

Jos toipumisaika on noin 6 kuukautta, niin eiköhän se Barkov ole mukana, kun kausi syksyllä alkaa. Harjoituspelejä voisi jäädä väliin, se ei haittaa mitään.


jurpo:

--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Maaliskuu 29, 2013, 23:38:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: pieni m - Maaliskuu 29, 2013, 23:25:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Maaliskuu 29, 2013, 22:02:21 ---Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

Semmonen onelineri tähän, että kyllä sää nyt tosiaan oot väärässä. Taklaus oli ihan normaalia pleioff-hokia ja kävi huono tuuri.

Sashan menetys koskee mielestäni pahiten av-peliä.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, varmastikkin näin mut pelaaja tiesi tilanteen, paitsio ja mahdollisuus vapariin. Mä en tiedä ihmisten urheilutaustoja mutta nää tilanteet vaan tunnetaan. Ei tästä sen enempää.

--- Lainaus päättyy ---
Sen verran pitää vielä itsekkin lisätä, että paitsiossa tilanteessa on keskellä viilettänyt Nieminen. Jotenka niinkuin aikaisemmin sanoin, Barkov eikä Melart tiennyt paitisosta ennen hiukan myöhäistä vihellystä.
Tapparan pelaajilla ei näköjään ole sinun urheilutaustojasi kun kukaan ei reagoinut tilanteeseen niinkuin johonkin törkeyteen yleensä reagoidaan.

Harald:
Luoja että kyrpii. Jos jotain positiivista haetaan niin nyt ei liene sitä vaaraa, että Barkov lähtisi ensi kaudeksi Pohjois-Amerikaan.

Älkää viitsikö hakea Melartista syyllistä vitutukseenne. Tilanne on harmiton pelitilanne eikä Melart tee mitään väärää.

jukka823:
Onko missään kerrottu että Barkov olisi tosiaan 6kk pois?
En usko ennenkuin se lukee jossain virallisesti ja nyt en tarkoita jatkoaikaa yms..
Tilanteessa  oli todella huonoa tuuria. Kyrsii helvetisti mutta se ei tilannetta muuta..
Vois melkein jättää turhat spekuloinnit pois siittä että onko saikku 6kk vai ei.
Nyt sitä ei tiedä juuri muut kuin Barkov itse ja Tapparan johto/pelaajat

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta