Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (163/396) > >>

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: PorkkanaKirves - Maaliskuu 29, 2013, 20:44:53 ---Ei tuossa ollut Melartin toimesta mitään väärää. Viesti twitterissä nyt vaan on osa nykyaikaa eikä mikään osoitus katumuksesta. Tässä lajissa rehellinenkin kontakti voi johtaa loukkaantumiseen ja sillä selvä. Eihän mies edes pyytele anteeksi vaan toivottaa paranemisia.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä, että anteeksi pyydetään ja toivotaan parantumista. Tämä kyllä omasta mielestäni haiskahtaa HIFK:n PR-tempulta ja julkiselta mainostempulta kuin tuon pelaajan sponttaanilta henkilökohtaiselta katumiselta. Skeptikko.

Toivottavasti tämä "jeesustelu" aiheuttaa ihmeparantumisen loppuviikon peleihin.  ;D ;D

jurpo:
Turhaa on tässä Melartia syytellä vaikka ei hänestä muuten pitäisi. Ainakin E-katsomoon näytti ja kuului ettei kumpikaan ehtinyt reagoimaan vihellykseen. Kova, puhdas kontakti ja helvetisti huonoa tuuria.

juujep:
Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

pieni m:

--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Maaliskuu 29, 2013, 22:02:21 ---Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

Semmonen onelineri tähän, että kyllä sää nyt tosiaan oot väärässä. Taklaus oli ihan normaalia pleioff-hokia ja kävi huono tuuri.

Sashan menetys koskee mielestäni pahiten av-peliä. 

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: pieni m - Maaliskuu 29, 2013, 23:25:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Maaliskuu 29, 2013, 22:02:21 ---Tapparan keskuteluissa osa jengistä puolustelee kultaista noutajaa kun kaveri on taas noutanut yhden Tapparalaisen. Tekisi mieli vähän kirota mutta hommanhan täytyy olla painajaista tai mä olen taas täysin väärässä. Toivottavasti mä olen täysin väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

Semmonen onelineri tähän, että kyllä sää nyt tosiaan oot väärässä. Taklaus oli ihan normaalia pleioff-hokia ja kävi huono tuuri.

Sashan menetys koskee mielestäni pahiten av-peliä.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, varmastikkin näin mut pelaaja tiesi tilanteen, paitsio ja mahdollisuus vapariin. Mä en tiedä ihmisten urheilutaustoja mutta nää tilanteet vaan tunnetaan. Ei tästä sen enempää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta