Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (386/396) > >>

Messi:
Katsoin tuon linkin vasta nyt. Kiekko ei osu ranteeseen vaan hanskaan johonkin, ehkä kämmenselkään. Jos olisi ranteeseen tullut niin pahin tietysti olisi veneluun murtuma, jonka paraneminen ottaa ainakin 6 viikkoa. Katsotaan myöhemmin, kun tietoa tulee. Toivottavasti olen oikeassa, koska tuolle kämmen-rysytysalueelle tullut vamma ymmärtääkseni paranee nopeammin kuin murtuma ranteessa.

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Lokakuu 23, 2015, 21:03:55 ---Katsoin tuon linkin vasta nyt. Kiekko ei osu ranteeseen vaan hanskaan johonkin, ehkä kämmenselkään. Jos olisi ranteeseen tullut niin pahin tietysti olisi veneluun murtuma, jonka paraneminen ottaa ainakin 6 viikkoa. Katsotaan myöhemmin, kun tietoa tulee. Toivottavasti olen oikeassa, koska tuolle kämmen-rysytysalueelle tullut vamma ymmärtääkseni paranee nopeammin kuin murtuma ranteessa.

--- Lainaus päättyy ---

Tänä aamuna hiukan lisätietoa, mutta minusta tuo uutinen on hiukan ristiriitainen. Jos tuo lämäri olisi sittenkin osunut ranteeseen, niin kyllä ranteesta murtuu luu, kiekosta joka tulee n. 130 h/h ranteeseen. Hanskaanhan tuo nyt osuu minun mielestä vieläkin.


Edit:  niin tuossa tuo linkki vielä

http://www.suomikiekko.com/2015/10/aleksander-barkovin-tilanteesta-tihkui-tietoja-pahin-ei-toteudu/

TJ:
Sasha sivuun ainakin kuukaudeks:
https://twitter.com/mirtle/status/658269839161626624

Messi:
Ei sitä kyllä vielä tiedetä, mutta tämä heppu näköjään tietää. Hyvä homma.

Tapparan näköinen mies:
Jos ei varsinaisesti tiedetäkään, niin kyllähän se "tiedetään". Aina kun Sasha Barkov Jr. tulee irvistellen penkille, eikä enää pelaa ottelussa, niin se on saletti 5 viikon huili. Vähintään.

Edit: Niin että jos nyt jouluun mennessä sen verran toipuisi, että saisi joululahjapaketit avattua sillä kädellään. Tosin ehkä parempi antaa sekin homma vaikka mamman tehtäväksi, ettei tule lisävammoja. Ensi vuoden puolella sitten pikku hiljaa varovasti jäälle taas. Tässä oma pessimistinen ja mihinkään perustumaton arvioni toipumisajasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta