Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (369/396) > >>

axe86:
On tuo niin mahtavaa, kun katselen tässä Panthers-Leafs -matsia ja juuri näytettiin vaihtopenkillä Jagria joka naureskellen kertoi Barkoville jotain. Barkov sitten vastaili jotain hymyillen. :) Aivan mahtavaa!

ProTappara:
Herran jesta, mikä laaki: http://video.nhl.com/videocenter/console?id=2014021007-583-h

Jagr mukana tarjoilussa.

Messi:
Ja mikä parasta, Sasha valittiin ottelun ykköstähdeksi. Huberdeau kakkoseksi ja Jagr kolmoseksi. Sashan peliaika joukkueensa hyökkääjistä suurin, eli yli 18 minuuttia. saldona tosiaan maali ja plus yksi. Jakeli muutaman avopaikan esim Jagrille, kunhan olisi tyhjiin laittanut.

bastardo:
Toi rannelaukaus on se juttu, jota olen itse jäänyt eniten Sashasta kaipaamaan. Kaikki tietävät kuinka hyvä Barkov on kiekon kanssa, muta kun repertuaarista löytyy myös maailmanluokan laukaus, on vähän sääli, että Sasha sitä säästelee.

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Maaliskuu 14, 2015, 00:53:40 ---Toi rannelaukaus on se juttu, jota olen itse jäänyt eniten Sashasta kaipaamaan. Kaikki tietävät kuinka hyvä Barkov on kiekon kanssa, muta kun repertuaarista löytyy myös maailmanluokan laukaus, on vähän sääli, että Sasha sitä säästelee.

--- Lainaus päättyy ---

Jagr:kin kehui nhl.com:ssa Barkovin kutia, mutta mainitsee, että ensisijaisesti Barkov aina syöttää ensin. Nyt ei ollut ketään kenellekkä syöttää... ;)


--- Lainaus ---"He's a passer first," Jagr said of Barkov. "It doesn't matter what you tell him, he's going to pass first. But he had no other option, nobody was close to him, so he shot it. He has a good shot, so it's good for him."

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta