Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (348/396) > >>

Andy:
Aika monessa seurassa Barkov olisi ainakin viime kauden pelannut farmissa, joten hyvä paikka Florida on. Siellä saa vastuuta ja ylivoima-aikaa ihan eri lailla kuin muualla.

Linden #16:
Varmasti vastuun kannalta Florida on ihan hyvä paikka Barkoville. Mutta mikäli taustalla asiat menevät solmuun, tulee epävarmuutta jne tämä kaikki varmaan vaikuttaa joukkueeseen. Jos tulee paljon tappioita niin voi kaudesta tulla hankala myös yksilöille.

Toki pelaamalla hyvin Barkov itse voi nostaa Panthersia ylöspäin. Samaa mieltä tuosta Jokisesta, en uako, että Jokinen tekee Barkovista parempaa. Vaan päinvastoin Jokinen on hyvä pelaaja kun hänellä on ketjukaverit jotka tekevät hänestä paremman. Siinä on nuorelle Sashalle paljon tehtävää.

Itse olen sitä mieltä, että menestyvä joukkue luo menestyviä yksilöitä.

Tammos:
Kannattaisi panna yhteen tuo viime vuotinen Boyes-Barkov-Bergenheim. Luulen, että alkaisi heti tulla tulosta, sillä kemiat toimivat ja Bergenheim näyttää olevan taas erinomaisessa kunnossa.

Sashalle on tullut taas vauhtia lisää viime vuodesta, mutta kiekko ei pysy aina mukana. Taitaa olla tuntuman puutetta, kun tuli puolen vuoden pelitauko ja taisi pelata vain 2 harjoituspeliä.

Jussi Jokinen ei vaikuta hyvältä laiturilta Barkoville, eikä kyllä Huberdeaukaan. Liian hitaita ja karvaamisen osalta heikkoja tämän hetken Barkoville.

Tapparan näköinen mies:
Floridaanhan sitä pitäisikin ihmisen muuttaa. Lämpöä riittää, ja Barkovin NHL-pelejä pääsisi katsomaan ostamalla lipun luukulta 5 min. ennen ottelun alkua. Lisäksi katsomossa voisi valita rauhallisen paikan, jossa kukaan ei istu vieressä tai edessä.

Pitemmän päälle tuo ainainen häviäminen saattaisi kyllä ruveta rassaamaan.

FORTUNA:
Aamuteeveen haastattelussa Sasha sanoi, että paikkoja oli heidänkin ketjullaan viime yönä 5-6kpl, mutta ei meinaa upota mistään!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta