Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (336/396) > >>

Torspo:

--- Lainaus käyttäjältä: mazzus - Helmikuu 24, 2014, 08:31:37 ---Panee vähän jurppimaan toi Juniorin loukkaantuminen, itse olen lähdössä Miamiin 3.3.2014 ja tarkoitus oli käydä katsomassa herran otteita livenä. Tottakai tulee mentyä matseihin, mutta eihän pelkkä Bergenheim oo sama asia. Ei voi minkään.

--- Lainaus päättyy ---

Samat fiilikset. Lähden pari päivää sinun jälkeesi ja liput on 9.3. FLO-BOS -otteluun. Sashahan siellä piti jäällä nähdä, mutta...

Vilttitossu:
Harmittaa kundien puolesta, ku jää Junnun pelit näkemättä, mut on siellä Floridassa hei muutakin mukavaa!
Ja vaikka Amerikan pojilla on aika hyvät lääkkeet, verrattuna tähän meidän Liigaan, ni liian nopeesti tulee maaliskuu, ja varmasti myös mm-kisatkin. Eiköhän ensi kaudella jo Sashakin kestä kolhuja pikkasen paremmin, ku on saatu kasvua ja muutakin roinaa koneeseen ;)

TJ:
Toivottavasti Sasha EI pelaa MM-kisoissa. Antaa sen huilata/reenata, kyllä se niihin kisoihin ehtii vaikka ens vuonnakin.

Remulus:
Sen verran sanon, että onhan tuo nyt oikeesti aika paksua väittää, ettei NHL:ssä eikä muutenkaan kukaan arvosta eikä ketään kiinnosta MM-kisat. Toki kiinnostus varmasti vähän alhaisempi jos samana vuonna pelataan olympiaturnaus. Minä ainakin toivon, että Sasha pelaisi MM-kisoissa.
Viime vuonna MM-kisoilla oli televisiokatselijoita muistaakseni yli 750 miljoonaa.

Tapparan näköinen mies:
Jos on toukokuussa täysin toipunut vammastaan, ja kun Florida ei pudotuspelejä mitä ilmeisimmin pelaa, niin miksei MM-kisoihin? Kovien pelien pelaaminen isossa roolissa MM-kisoissa kehittää tod. näk. paljon enemmän kuin kuntopyörän polkeminen Floridassa.

Jos ei ole toipunut, vaan vielä jotain paikkaa aristaa, niin sitten ei tietysti kisoihin.

Edit: voisi ottaa sen olympiakisoista kieltäytyneen Bergy Bergenheimin tällä kertaa myös mukaan, niin saataisiin kunnon skandaalinkäryä valintoihin taas, heh-heh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta