Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (325/396) > >>

#51:
Eka erä meni vähän ohi kattelessa eikä päässyt parhaalle tasolleen. Toisessa ja kolmannessa olikin sitten Granlundin kanssa Leijonien selvästi parhaat pelaajat. Kaapi hyvin aloituksia ja nuo pienet peliä edistävät syötöt ovat aivan maagisia. Tästä on hyvä jatkaa!

hat3breeder:
Vähän sivusilmällä kattelin peliä, joten mitään isoa asiaa en osaa nostaa esille. Mutta viimesessä erässä jo oli Suomen parhaita, huikea pelisilmä ja peliäly on kyllä kaverille. Huhhuh. Tuli muuten heitettyä pieni veto. Barkov all stars joukkueeseen :D Kerroin 85. Mielestäni ylikerroin.

coly:
Meni vähän Sashasta maku haastattelussa. Halusi kuulemma reenata kesällä kovaa että olisi pelit Tapparassa pelattu.  :)

Ai että mä nautin noista sen "give and go"-syötöistä. Aina napsu lapaan. Onhan tuossa ketjukaverin hieno pelata.

Ioni:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Helmikuu 13, 2014, 17:13:00 ---Meni vähän Sashasta maku haastattelussa. Halusi kuulemma reenata kesällä kovaa että olisi pelit Tapparassa pelattu.  :)

Ai että mä nautin noista sen "give and go"-syötöistä. Aina napsu lapaan. Onhan tuossa ketjukaverin hieno pelata.

--- Lainaus päättyy ---

Pakko ottaa siitä haastattelusta sen verran kiinni, että juuri siksi Sasha on valovuoden muita ikäisiään suomalaislupauksia edellä, että hän on asettanut itselleen selkeät tavoitteet ja pitää niistä kiinni välittämättä muitten mielipiteistä.

Siinä missä esim Teräväinen käy vähän tulokasleirillä kokeilemassa ja jää suomeen vielä vähän kehittyyn, niin Sasha ilmoittaa että "pistäkääs peli- ja fanipaidat painoon, meikä tulee NYT!"

Huiput tekee mitä tykkää, loput sanoo mitä muut haluavat kuulla... Go Sasha, go!!

Hooligan:
Kerrassaan huippukiekkoilija. Mä ainakin oon vilpittömästi iloinen, että poika elää unelmaansa ja pelaa/pärjää tolla tasolla.
Sashaa seurasin juuri tänään koko pelin. Todella hienosti pärjäsi. Asettanut itselleen aikoinaan todella kovat tavoiteen ja onnistunut niissä aivan loistavasti!
ERITTÄIN HIENOA!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta