Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (285/396) > >>

jallu_tane:
Naapurit trollaa ja porukka tarttuu heti täkyyn. Ohan Sasha ny ihan saatanan hyvä.

Vilttitossu:
Ilves kannattajat purkaa pahaa oloaan ja turhautuneisuuttaan Tapparan foorumilla, tuntuu jo voitolta :D
Barkov on hyvä NHL pelaaja, mutta Barkovista tulee erinomainen NHL pelaaja, stara!

Andy:
Pari peliä oon nähnyt Panttereilta, että Barkov on kyllä jäätävän hyvä ikäisekseen. Samat kynät toimii pienessä tilassa mitkä Liigassakin ja erottuu selvästi pelinrakennustaidollaan. Lisää rankkareita odotellessa, kikkoja löytyy kyllä varastosta ja veskat tulee olemaan ihmeissään.

tsrautia:

--- Lainaus käyttäjältä: lepals - Marraskuu 04, 2013, 16:15:46 ---Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

--- Lainaus päättyy ---

On ihan ymmärrettävää, että nuori ilves-kannattaja ei halua myöntää Barkovin hyvyyttä, mutta sitä en kyllä ymmärrä, että sitä angstia pitää tulla jauhamaan Tapparan palstalle. Kyllä jokainen jääkiekosta vähänkään ymmärtävä huomaa Barkovin kokonaisvaltaisen ja kypsän pelin. Lue vaikka Jatkoajasta puolueettomia kommentteja.

Tapaninkylän Tappara:
Kyllä pikku Sasha on ylittänyt kaikki odotukset. se ihmetyttää, kun hesarissa ja urheiluruudussa uutisoitiin tällä viikolla, kuinka Granlund teki ekan maalinsa.Voi herranen aika! Oliskohan pikkusen enemmän uutisoitavaa Barkovista. Huvudstadsbladet muuten teki ison jutun Sashasta viime viikolla. se myös ihmetyttää, miten Tapparan sivuilla ei kerrota MITÄÄN Sashan alkukaudesta? HäH?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta